اخبار آلتکوین‌ها

کاردانو در چند قدمی اجرای رسمی بروزرسانی مهم «آلونزو»

شبکه آزمایشی Alonzo White استفاده از NFTها و موارد مختلف استفاده از دیفای را برای شبکه کاردانو فراهم می‌کند. IOHK، تیم توسعه بلاکچین کاردانو، در 15 ژوئیه اعلام کرد که شبکه آزمایشی Alonzo پروژه رسماً از آبی به سفید منتقل شده است و برای این اکوسیستم نویددهنده عملیاتی شدن قراردادهای هوشمند در شبکه است. IOHK:

هارد فورک با موفقیت انجام شد. امروز خوشحالیم اعلام کنیم که ما با موفقیت شبکه آزمایشی Alonzo را به گره جدید AlonzoWhite رساندیم. شبکه جدید در حال حاضر به خوبی در حال ساخت بلوک است. – (InputOutputHK) 14 ژوئیه 2021

در حالی که شبکه آزمایشی قبلی، معروف به Alonzo Blue، برخی از ویژگی‌های قرارداد هوشمند را ارائه می‌داد، این ویژگی ها فقط برای تعداد محدودی از افراد داخلی در دسترس بود. به روزرسانی دیروز، به حدود 500 اعتبار سنج، اپراتورهای استخر استیکینگ و توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا این ویژگی‌ها را در آینده آزمایش کنند.

Alonzo White قرار است دو یا چهار هفته قبل از ارتقا به آخرین فاز آزمایشی ارتقا خود، معروف به Alonzo Purple، اجرا شود.

علیرغم برخی واکنشهای اخیر دیگران در جامعه بلاکچین، چارلز هاسکینسون بنیانگذار کاردانو، اخیراً در یک ویدئوی یوتیوب گفت که طبق نقشه راه توسعه پروژه، همه چیز همچنان در مسیر درست قرار دارد و خاطرنشان کرد که بیش از 10 میلیون دلار NFT در سراسر شبکه کاردانو فروخته شده است. پس از آنکه Alonzo White بر روی شبکه اصلی قرار گرفت، توسعه دهندگان می‌توانندdApp ،NFTها و موارد دیگر را راه اندازی کنند.

در پی اعلامیه Alonzo White، یک NFT و دیفای Marketplace به نام Spores Network اعلام کرد که در 16 ژوئیه موفق به جمع آوری کمک مالی 2.3 میلیون دلاری شده است. این شرکت اظهار داشت که امیدوار است بتواند از مزایای هزینه‌های پایین‌تر معاملاتی کاردانو، اثر کربنی کمتر آن و کارایی بیشتر معاملاتی آن استفاده کند تا NFTها را برای کاربران ارائه دهند.

با پیوستن بیشتر شرکت‌ها و هنرمندان به بازار رو به رشد NFT، از جمله Dolce و Gabbana و یک پلتفرم فوتبال فانتزی، آوردن NFTهای بیشتر به شبکه می‌تواند دستاوردهای بزرگی برای کاردانو و کاربران آن به همراه داشته باشد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا