Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سقف بازار دوج کوین به 90 میلیارد دلار افزایش می‌یابد، اما اسپنسر بوگارت (موسس شرکت Blockchain Capital) هشدار می‌دهد که این کوین کاربر واقعی ندارد و رشد آن مصنوعی (ساختگی) است. اسپنسر بوگارت ادعا می‌کند دوج کوین هیچ کاربر واقعی ندارد.

سقف بازار دوج کوین تازه به 90 میلیارد دلار رسیده است که یک شاهکار فوق العاده چشمگیر برای این ارز رمزنگاری است. دوج همچنان به عنوان یک شوخی در نظر گرفته می‌شود اما با اینجال این ارز رمزنگاری اکنون از Snapchat و Xiaomi بزرگتر است!

دوج کوین در سال 2021 17،893 درصد رشد کرده است،چرا که افرادی مانند ایلان ماسک، مایک کوبان و اسنوپ داگ به طور فعال آن را تبلیغ می‌کنند. با این حال، برخی از رهبران صنعت فعالان بازار را تشویق می‌کنند که عینک‌های خوش بینی خود را بردارند و هوشیارانه به این ارز رمزنگاری نگاه داشته باشند.

طی یک مصاحبه اخیر با بلومبرگ، اسپنسر بوگارت، شریک عمومی Blockchain Capital، به طرفداران دوج کوین هشدار داد که این کوین با موضوع Shiba Inu هیچ کاربر و توسعه دهنده واقعی ندارد. می‌دانید که این یک شبکه عملکردی (رفتاری) است، بنابراین ما به آن اعتبار می‌دهیم. اما هیچ کاربر واقعی، هیچ توسعه دهنده‌ای روی آن کار نمی‌کند.

بوگارت اضافه می‌کند که دوج “هدف عالی” برای سرگرمی افرادی مانند ایلان ماسک است، او اضافه کرد: ایلان ماسک شوخی را دوست دارد. می‌دانید، او یک فرد شوخ طبع است. او الگوهای رفتاری را دوست دارد و Doge هدف ایده آل اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها