Categories
مقالات بازارهای مالی
زمان مطالعه: 3 دقیقه

کارشناسان نقطه نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند.

سقوط بیت کوین از 62000 دلار تا مرز  30،000 دلار ترسناک به نظر می‌رسد: برخی از تحلیلگران معتقدند که این کاهش می‌تواند حتی بدتر شود … و اگر شرایط همین گونه باقی بماند، به احتمال زیاد چنین ریزشی محتمل خواهد بود.

به نظر می‌رسد کاهش شدید قیمت بیت کوین از 60،000 دلار، ورود به محدوده صلیب مرگ، خبرهای ناخوشایند از چین و کاهش علاقه موسسات به این ارز دیجیتال با هم روحیه نزولی را در بازار حفظ کرده است و زمینه‌ را برای ایجاد یک زمستان سرد رمزنگاری ایجاد کرده است.

زمستان ارزهای دیجیتال در حال آمدن است

در مقاله‌ای که توسط وال استریت ژورنال ارائه شده است، پیتر هنکس، تحلیلگر دیلی اف ایکس، بیان داشت که دیدن کندل‌های قرمز به جای کندل‌های سبز در نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال در آینده محتمل‌تر است.

من فکر می‌کنم بیت کوین مطمئناً در این ناحیه ضررهای بیشتری را تجربه خواهد کرد … اگر به زیر 30000 دلار سقوط کند، زمستان ارزهای دیجیتال مطمئنا فرا رسیده است.

گاوها توانسته‌اند قیمت بیت کوین را در بالای 30 هزار دلار حفظ کنند، اگرچه برخی از تلاش‌های بی ثمر از جانب خرس‌ها مثمر ثمر واقع شده و قیمت بیت کوین برای مدت کوتاهی در زیر این منطقه کاهش داشته است. با این حال، در حال حاضر، سطح 30000 دلار خود را به عنوان سطح حمایتی قوی نشان داده است.

سایر کارشناسان مانند نیکولاس پانیگیرتزوگلو، تحلیلگر جی پی مورگان، به جای اندیکاتورهای تکنیکال، توضیحاتی در رابطه با احساسات بازار ارائه داده است. در گزارشی اخیر، وی توضیح داد که از نظر وی، بیت کوین هنوز اعتماد موسسات را جلب نکرده است، بنابراین پول کافی به بازارها سرازیر نشده است.

بیش از یک ماه پس از سقوط این ارز دیجیتال در 19 مه، سرمایه‌ها از بازار بیت کوین همچنان در حال خروج هستند. موسسات سرمایه گذاری، که تمایل به سرمایه گذاری از طریق ابزارهای قانونی و تحت نظارت مانند صندوق‌های بیت کوین لیست شده در بازار سهام یا معاملات آتی بیت کوین CME را دارند، هنوز اشتهای کمی برای خرید بیت کوین دارند.

جا برای رونق جدید وجود دارد

با این حال، همه مطمئن نیستند که این افت اخیر منجر به روی کار آمدن زمستان ارزهای دیجیتال شود.

به عنوان مثال، سام بانکمن فرید، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال FTX گفت که موسسات، علاقمند به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند. آنها فقط منتظر زمان مناسب هستند یا در حال حاضر درک کاملی از بازار ندارند.

اولین کاری که می‌کنیم این است که فقط گوش می‌دهیم، درست است؟ موسسات در حال حاضر در چنین شرایطی هستند، ببینید هدف شما در اینجا چیست؟ در واقع می‌خواهید چه کاری انجام دهید؟ و پس از آن می‌توانیم بگوییم، بسیار خب، حالا می‌دونم که این صنعت چیست. و سپس وارد این فضا خواهند شد.

یکی دیگر از کسانی که فکر می‌کند، حداقل در کوتاه مدت، بازارها به کف قیمتی خود می‌رسند، خود جان بولینگر، خالق اندیکاتور مشهور تکنیکال است که نام این اندیکاتور را از نام خود گرفته است.

در مصاحبه اخیر، او در مورد کف قیمتی بالقوه حدود 30 هزار دلار صحبت کرد، که بسیاری این گفته‌ها را در توییتر مورد حمایت قرار دادند.

مولی، رئیس بازاریابی هاشکی هاب، همچنین آماری را به اشتراک گذاشت که ممکن است در انتهای این تونل نور کمی را ایجاد کند. از روزهایی که ایلان ماسک اعلام کرد تسلا بیت کوین خریداری کرده است، هیچگاه اینقدر استیبل کوین وارد صرافی‌های متمرکز نشده است.

اگر اتفاقات خوبی تکرار شود، این پول می‌تواند برای خرید بیت کوین صرف شود و این به حرکت رو به بالای این ارز دیجیتال کمک می‌کند.

از آنجا که انتظار برای پایان یافتن زمستان و فرا رسیدن بهار ارزهای دیجیتال راهی طولانی است، اما مطمئنا این انتظار جالب خواهد بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها