Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل (XRP) درباره شکایت ریپل می‌گوید:

“”شرکت پرداخت” مستقر در سانفرانسیسکو با یک شرط حاضر است پرونده شکایت خود را با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ببندد.”

گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل در مصاحبه جدیدی با Fox Business می‌گوید ریپل مایل است با SEC به توافق برسد.

گارلینگ هاوس درباره شکایت ریپل

گارلینگ هاوس:

“تا آنجا که می‌توانیم در پرونده شکایت ریپل (XRP) به دنبال توافق با SEC هستیم، هرچند هیچ تعهدی وجود ندارد که ما به توافق برسیم مگر اینکه اطمینان قطعی از طرف SEC دریافت کنیم.

وی افزود:

“کاملاً واضح است که ریپل Ripple چگونه از فناوری‌ها استفاده می‌کند”

گارلینگ هاوس همچنین درباره شکایت ریپل می‌گوید که صنعت رمزارزها با وجود اظهارات اخیر گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس SEC، به طور قابل ملاحظه ای تنظیم شده است.

گری گنسلر:

“من فکر می‌کنم این واقعیت که رمزارزها تحت کنترل هستند را از دست می‌دهیم. رمزارزها توسط CFTC (کمیسیون معاملات آتی کالا) تنظیم می‌شدند، اما حال این صنعت توسط سایر نهادهای دولتی، مانند FinCEN (شبکه اجرای جنایات مالی) و خزانه‌داری ایالات متحده تنظیم می‌شود.”

اینگونه که مشخص است ریپل با SEC در حال توافق است. اما باید صبر کرد و دید که پشت پرده این توافق چگونه گذشته است و کاربران رمزارز شرکت ریپل بنام XRP چه منفعت یا ضرری از این توافق خواهند برد.

“سلب مسئولیت” تمام اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت ما انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها