اخبار آلتکوین‌ها

افزایش 12 درصدی قیمت کاردانو

کاردانو (ADA) بالاترین قیمت روزانه خود را پس از همکاری‌های مهم در آفریقا کسب کرد. رمز ارز ADA (کاردانو) توانسته است بالاترین میزان روزانه خود را با قیمت 1.5 دلار در صرافی بایننس به ثبت برساند. این ارز رمزنگاری در حال حاضر بسیار نزدیک به رسیدن به بالاترین قیمت کاردانو تاریخی (1.55) است و در حال حاضر با قیمت 1.52 دلار معامله می‌شود.

در ماه فوریه، ADA بسیار مورد توجه بود و در آستانه به روزرسانی March Mary که کاردانو را به بلاکچین چند دارایی منتقل کرده است، 350 درصد افزایش یافته است. با این حال، طی چند ماه گذشته بیشتر معاملات آن در محدوده خنثی انجام شده است و از اتریوم ، بایننس کوین و البته دوج کوین عقب مانده است.

شتاب تازه کاردانو را می‌توان ناشی از مشارکت‌های اخیر IOHK در آفریقا دانست که باعث شده رسانه‌های زیادی آن را پوشش دهند. این ارز رمزنگاری همچنین  بروزرسانی Alonzo را پیش رو دارد که سرانجام قراردادهای هوشمند را به ششمین بلاکچین بزرگ دنیا نیز منتقل می‌کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا