Categories
اخبار بیت کوین, اخبار مهم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

۶ میلیون بیت کوین از ۲۱ میلیون واحد، و به‌عبارتی نزدیک به ۳۰٪ از کل بیت کوین‌ها گم شده و غیرقابل برگشت است. تیموتی پترسون از مشاوران جایگزین Cane-Island می‌گوید تعداد بیت‌کوین‌های از دست رفته برگشت‌ناپذیر اکنون به ۶ میلیون رسیده است و تنها ۱۳.۳ میلیون سکه در گردش باقی می‌مانند. پترسون اضافه کرد که از ۱٫۷ میلیون بیت کوینی که در ۱۰۰ سال آینده قرار است استخراج شود، یک میلیون سکه دیگر نیز از دست خواهد رفت.

پترسون، در آخرین توییت خود در این زمینه اظهار داشت که از ۱۹٫۳ میلیون بیت کوین تولید شده تا ۲۵ مارس ۲۰۲۳، (پنجم فروردین ۱۴۰۲) تنها ۱۳٫۳ میلیون بیت کوین در گردش باقی مانده است که “احتمالاً تمام چیزی است که شما در طول زندگی به آن دسترسی خواهید داشت.”

به نظر می‌رسد آخرین تخمین تیموتی پترسون از تعداد بیت کوین هایی که تا به حال در گردش هستند، با پیش بینی او در سال ۲۰۲۰ همسو باشد. پترسون در آن زمان ادعا کرد که از دست دادن مداوم حدود ۱۵۰۰ بیت کوین در روز به این معنی است که تنها کمتر از ۱۴ میلیون سکه در گردش است. محققان Cane-Island همچنین تاکید کردند که استفاده مداوم و گسترده از بیت کوین نادرست است زیرا نقل و انتقالات باعث از دست رفت بسیاری از بیت‌کوین‌ها می‌شود.

در حالی که برخی از دارندگان بیت کوین ادعاهای گذشته پترسون از جمله یادداشت تحقیقاتی Cane-Island در ۱۶ آوریل ۲۰۲۰ را زیر سوال برده یا رد کرده‌اند، به نظر می‌رسد پترسون در توییت ۵ فروردین ۱۴۰۲ خود از همین یافته‌ها برای حمایت از آخرین پیش‌بینی خود استفاده می‌کند. در این توییت، او همچنین ضرر یک میلیون بیت کوین را در ۱۰۰+ سال آینده پیش بینی کرده است.

با این حال، در پاسخ به آخرین توییت پترسون، کاربری به نام The-Bitcoin-Researcher اصرار داشت که تعداد بیت کوین های در گردش در واقع ۱۵٫۵ میلیون است. طبق توییت آن‌ها، The-Bitcoin-Researcher یافته‌های خود را بر این فرض استوار کرده است که سکه‌هایی که در هفت سال گذشته حرکت نکرده‌اند گم شده‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها