اخبار بیت کوین

برخی تحلیلگران معتقدند پایان کرونا باعث سقوط بیت کوین می‌شود

در هفته ای که گذشت داده‌های موسسه ISM در بخش خدمات و تولید منتشر شد و داده های اشتغال در بخش خصوصی ADP در روز پنجشنبه نزدیک به 1 میلیون نفر منتشر شد که داده بسیار خوبی بود و به نوعی انتظار بازار را برای داده های NFP بالا برد و باعث افزایش قدرت دلار هم شد اما گزارش اشتغال مورد انتظار روز جمعه کمی کمتر از انتظارات پیش بینی شده بود( 559 هزار نفر) که مقداری باعث ضعف دلار هم شد اما افزایش استخدام در بخشهای اصلی در این گزارش، میتواند نشان مثبتی باشد و نرخ بیکاری از 6.1 درصد در آوریل به 5.8 درصد کاهش یافت.

هفته برای بیت کوین

بر اساس یک گزارش منتشر شده ، Ruffer Investment Management  مستقر در انگلیس طی 5 ماه از سرمایه گذاری در بیت کوین 1.1 میلیارد دلار سود کسب کرده است.

بر اساس گزارش ساندی تایمز ، یک مدیر سرمایه گذاری (Ruffer) گفت که این شرکت بیت کوین خود را فروخته است زیرا اکنون که پایان محدودیت های کرونایی ، افراد جوان وقت زیادی را صرف تجارت آنلاین نمی‌کنند.

هامیش بیلی ، مدیر سرمایه گذاری، گفت :

هنگامی که قیمت دو برابر شد ، در ماه دسامبر و اوایل ژانویه (دی ماه) برای مشتریان خود سود کسب کردیم. ما به طور فعال موقعیت را مدیریت کردیم و تا زمان فروش آخرین بخش در آوریل اردیبهشت)، سود کل کمی بیشتر از 1.1 میلیارد دلار بود.

هفته برای طلا

طلا در این هفته نوسانات زیادی را تجربه کرد – ابتدا بیش از 40 دلار سقوط کرد و سپس به سطح 1900 دلار در هر اونس صعود کرد.

فلز زرد نسبت به صحبت های فدرال رزرو ، دلار آمریکا و بازده خزانه داری آمریکا بسیار حساس است. هرگونه جهش در این اتفاق منجر به پایین آمدن طلا می شود.

بارت ملک، رئیس استراتژی جهانی TD Securities، به کیتکو نیوز گفت:

بازارها نسبت به صحبت ها حساس هستند. پنجشنبه ، عملکرد تحلیلگران بالا بود و دلار بالاتر رفت و مردم وحشت کردند. طلا ریخته شد.

اما فروش سریع جمعه معکوس شد زیرا طلا از گزارش ناامیدکننده استخدام مه (خرداد) در ایالات متحده افزایش یافت. لیست حقوق غیرکشاورزی در ماه مه فقط 559هزار افزایش یافته است که کمتر از برآورد 671 هزار است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا