Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مارک کوبان ادعا می‌کند دوج کوین به دلیل رشد خود می‌تواند یک ارزش مهم برای خود بدست آورد و به یک بازار منحصر به فرد تبدیل شود. میلیاردر معروف مارک کوبان بر اساس توییت‌های اخیر خود متقاعد شده است که ارز رمزنگاری دوج کوین در صورت رشد کافی، می‌تواند به ارز قابل دوام تبدیل شود.

کوین‌های الگو رفتاری مانند Doge تنها در صورتی باقی می‌مانند که سودمند باشند و کاربران از آنها به عنوان ابزار معامله استفاده کنند. تیم دالاس ماوریکس (تیم NBA کوبان) پذیرش دوج کوین را در اوایل ماه مارس آغاز کرد و زمینه را برای پذیرش گسترده کالاهای خود فراهم کرد. از آن زمان، چندین شرکت بزرگ، از جمله فروشگاه آنلاین الکترونیک Newegg، پذیرش ارز رمزنگاری دوج را آغاز کردند. همانطور که در یوتودی گزارش شده است، دوج کوین اکنون 10 درصد از کل معاملات BitPay را تشکیل می‌دهد.

عرضه بی نهایت دوج کوین

دوج کوین تقریباً 5.2 میلیون کوین جدید هر ساله وارد بازار می‌کند و دارای تورم است. اعتقاد بر این است که این یکی از اصلی‌ترین خطرات اساسی برای این ارز رمزنگاری باشد. هرچه کوین‌های بیشتری وارد بازار شود، حفظ سطح قیمت‌های فعلی بازار دشوارتر خواهد بود.

کوبان، با این حال، عرضه بی نهایت دوج کوین را باعث قدرت گرفتن آن می‌داند زیرا می‌تواند به عنوان یک ارز دیجیتال به جای ذخیره ارزش، مورد توجه قرار گیرد: طبق تعریف، هر دارایی که تورم داشته باشد “بی نهایت” است اما از ارزش آن کم نمی‌کند. این سیاست آنرا از یک ذخیره ارزشی به یک ارز دیجیتال بالقوه تغییر می‌دهد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها