Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار صرافی‌‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

“صرافی ارز دیجیتال بایننس از هارد فورک جدید کاردانو بنام آلونزو (Alonzo) پشتیبانی می‌کند”

مهمترین ارتقاء کاردانو تا به امروز، که امکان راه‌اندازی قراردادهای هوشمند در بلاکچین اثبات سهام را فراهم می‌کند، به طور رسمی در 12سپتامبر یعنی 3 روز دیگر انجام می‌شود.

در همین راستا صرافی ارز دیجیتال بایننس سپرده‌ها و برداشت‌ها را برای دارندگان ارز دیجیتال کاردانو بنام ADA در این صرافی موقتا متوقف می‌کند.

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، اعلام کرده است که از ارتقاء بعدی شبکه کاردانو بنام هارد فورک  آلونزو کاردانو (Alonzo Cardano) پشتیبانی می‌کند.

دارندگان ADA کاردانو به طور موقت نمی‌توانند ارز دیجیتال کاردانو را واریز یا برداشت کنند. با این حال، معاملات تحت تأثیر هارد فورک آلونزو کاردانو قرار نخواهد گرفت و امکان خرید و فروش ADA کاردانو در صرافی ارز دیجیتال بایننس متوقف نخواهد شد.

این هارد فورک در تاریخ 12 سپتامبر (سه روز دیگر) حدود 21:44 UTC آغاز می‌شود. به محض اینکه پایداری هاردفورک آلونزو تایید شد، صرافی بایننس سپرده‌ها و برداشت‌ها را از سر می‌گیرد.

ADA کاردانو در حال حاضر پس از رشد 6 درصدی با 2.53 دلار در صرافی بایننس معامله می شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها