اخبار کیف پول‌ها

متامسک آماده ساختن توکن رسمی خود است

تیم متامسک در حال کار کردن بر روی روش “قانع شدن مردم” برای استفاده از این توکن بومی است.

تیم متامسک برنامه هایی را برای انتشار توکن احتمالی فاش کرده است. با این حال ، هیچ برنامه فوری برای این کار ندارد.

راه اندازی به شرطی انجام می شود، که توکن متامسک دارای یک دلیل قانع کننده برای انجام معاملات توسط دارندگان، با این ارز دیجیتال باشد.

متامسک، ارائه دهنده محبوب کیف پول برای اتریوم، همانطور که در یک بیانیه عمومی افشا شده است، مسیر این توکن برای راه‌اندازی و ایردراپ خود باز است.

متامسک در حال جستجو یک مورد برای استفاده از توکن است

تیم توسعه متامسک در اولین بیانیه عمومی خود، برنامه های بالقوه برای انتشار نهایی توکن را مورد بحث قرار داد.اریک مارکس ، مهندس ارشد نرم افزار ، اظهار داشت که این پروژه “کاملاً اماده استقبال از ایده های کاربرمحور برای این پروژه به وسیله معرفی این توکن است.

با این حال ، او نیز مواردی اضافه کرد و اظهار داشت که تیم نمی خواهد توکنی ایجاد کند که مورد استفاده قرار نگیرد، هر چند این تیم می خواهد این مورد استفاده قانع کننده باشد.

مارکس همچنین نگرانی خود را از احتمال وجود جهش و ریزش این ارز اعلام کرد. او توضیح داد که ICO ترجیح میدهد این ارز به نفع کاربر باشد زیرا احتمالا بلافاصله جهش قیمتی خواهد داشت، اما همچنین ابراز نگرانی کرد که برخی افراد آن را خواهند فروخت و موجب ریزش قیمت می شود.

از تابستان محبوب دیفای در سال 2020 ، پلتفرم های دیفای معروف مانند Uniswap و 1Inch تعداد زیادی توکن را برای کاربران اولیه خود ایردراپ کرده اند. این هدیه دادن توکن ها برای کاربران جامعه این dApp ها بسیار سودآور بوده است.

این روند منجر به گمانه زنی شد که متامسک، یکی از مهمترین ابزارهای دیفای ، هم یک توکن برای جامعه کاربران خود ارسال می کند. این تیم اکنون روشن کرده است که در واقع در حال جستجوی ساختن یک توکن و ایردراپ آن است ، حتی اگر هیچ برنامه فوری نداشته باشد.

متامسک کیف پول پیش فرض اکثر اپلیکیشن های دیفای مبتنی بر اتریوم است و بیش از پنج میلیون کاربر ماهانه و فعال دارد. متامسک علاوه بر ارائه خدمات کیف پول، صرافی ای را نیز ارائه می دهد که به کاربرانش اجازه می دهد تا از داخل این کیف پول، توکن مبادله کنند.

علاوه بر برنامه آزمایشی برای انتشار توکن، تیم متامسک همچنین ویژگی های جدیدی را ارائه می دهد که به آنها اجازه می دهد تا از معامله دارایی ها در بلاکچین های مختلف و تسویه حساب های دو مسیره استفاده کنند.

سلب مسئولیت
دیدگاه ها و نظرات بیان شده توسط نویسنده ، وب سایت منبع یا هر شخصی که در این مقاله ذکر شده است، فقط برای اهداف اطلاعاتی است و توصیه مالی ، سرمایه گذاری یا سایر توصیه ها نیست. سرمایه گذاری یا تجارت در زمینه دارایی های دیجیتال با خطر زیان مالی همراه است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا