Categories
اخبار کیف پول‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

دیگر برای مشارکت در استیکینگ اتریوم 2 نیازی به پرداخت 32 اتر نخواهید داشت! کیف پول سخت افزای لجر علاوه بر استیکینگ پولکادات (Polkadot) و تزوس (Tezos) ، امکان استیکینگ ارز دیجیتال محبوب ابر بلاکچین اتریوم بنام اتر را نیز فراهم می‌کند.

برای آن دسته از کاربرانی که نمی‌دانند استیکینگ چیست بصورت خلاصه:

استیکینگ یا سهام گذاری روشی مشابه ماینینگ است که به کمک آن و بدون نیاز به سخت افزارهای ماینینگ میتوانید در تولید و تایید تراکنش ارز دیجیتال مورد علاقه تان مشارکت و کسب درآمد داشته باشید. فقط کافی است مقداری از ارز دیجیتال مورد نظر را در شبکه آن به امانت بگذارید تا بدین گونه با اعتباری که برای خود ایجاد می‌کنید به عنوان نود معتبر تراکنش ها را تایید و پاداش دریافت کنید.

امکان استیک اتر با کیف سخت افزاری لجر

استیکینگ اتر به چند صورت قابل انجام است:

روش اول اینکه 32 اتر به ارزش 100 هزار دلار (البته با اتر 3200 دلاری الان) در شبکه قفل کنید که در این روش علاوه بر اینکه به سرمایه صد هزار دلاری نیاز دارید نیاز به دانش فنی برای اتصال به شبکه و مواردی از این قبیل خواهید داشت

در روش دوم شما به میزان دلخواه می‌توانید اترهای خود را به پلتفرم هایی نظیر کراکن (kereken) بسپارید و آنها به عنوان واسطه به شبکه اتریوم متصل شوند و با کسر درصدی از سود، مابقی درآمد را به شما پرداخت کنند. درست است که در این روش به سرمایه بالا نیازی نیست و با هر میزان از اتر می‌توانید مشارکت کنید، اما این روش بدلیل متمرکز بودن صرافی ها نگرانی ها همچنان وجود دارد.

در روش سوم و جدیدی که کیف پول سخت افزاری لجر فراهم آورده است، افرادی که سرمایه 32 اتری ندارند، امکان استیکینگ غیرمتمرکز و امن اتر، در غالب مکانیسم اجماع را در اختیار خواهند داشت.

به نقل از کوین تلگراف، کیف پول سخت افزاری لجر با کمک روش لیدو فایننس امکان استیکینگ اتریوم با دسترسی و حجم نقدینگی بالا برای سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال فراهم می‌آورد.

مسئول تراکنش های کیف پول سخت افزاری لجر در این باره افزود:

در هفته پیش رو کاربران لجر امکان استیک اتر به هر میزان را خواهند داشت. کاربران می‌توانند به سادگی و با چند کلیک از این خدمات استفاده کنند.با حذف موانع ورود برای استیک اتر، این امکان برای کاربران فراهم شده است که به‌جای استیک ۳۲ اتر بتوانند هر مقدار مشخصی که می‌خواهند اتر سرمایه‌گذاری کنند و کسب درآمد داشته باشد.

قابل ذکر است برای هر اتری که از طریق لیدو (LIDO) استیک می‌کنید، در ازای آن stETH دریافت خواهید کرد. این توکن می‌تواند از طریق سرویس‌هایی مانند Paraswap فروخته یا تبدیل شود.

اترهای استیک شده یا توکن‌های stETH با نسبت ۱:۱ (یک به یک) با اتر برابرند و در کیف پول لجر شما قابل مشاهده‌اند. این رقم به صورت روزانه محاسبه می‌شود که پاداش‌های جدید را نشان دهد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها