اخبار آلتکوین‌ها

برنامه موبایل بانک Revolut معاملات دوج کوین را آزاد می‌کند

شرکت فین تک مستقر در انگلیس این ارز دیجیتال را به دلیل تقاضای کاربران به پلتفرم خود اضافه کرده است.

برنامه Revolut فین تک دوج کوین را به پلتفرم خود اضافه کرده است.
کاربران می‌توانند این کوین را در برنامه Revolut خریداری، فروش و نگهداری کنند.
این کوین یکی از 30 ارز دیجیتال موجود در Revolut است.
شرکت Revolut مستقر در لندن، امروز اعلام کرد که دوج کوین را به همراه 29 ارز دیجیتال دیگر برای خرید، فروش و نگهداری در برنامه خود در دسترس کاربران قرار خواهد بود.
Revolut که خدمات بانک همراه را ارائه می‌دهد، در انگلیس به عنوان “چالشگر بانکی” شناخته می‌شود، اصطلاحی که برای استارتاپ‌های بانک‌های دیجیتال استفاده می‌شود و هدف آنها متحول ساختن بانک‌های بزرگ قدیمی است. امروز این شرکت گفت که دوج کوین را که اکنون ششمین ارز دیجیتال بزرگ با سقف بازار بیش از 40 میلیارد دلار است ، دارای بیشترین درخواست در بین کاربران خود بوده است.
این ارز رمزنگاری شده به عنوان یک شوخی ابداع شد اما اکنون در بین معامله گران رمزنگاری بسیار محبوب است. طی سال گذشته، دوج کوین مورد توجه بسیاری قرار گرفته است، که توییت‌های ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در مورد این ارز دیجیتال به محبوبیت این ارز دیجیتال کمک کرده است. قیمت آن در سال گذشته بیش از 12000 درصد افزایش یافته است (بخشی از آن به دلیل توییت‌های ماسک در مورد این ارز دیجیتال است. بر اساس داده‌های CoinGecko دوج کوین امروز با قیمت 0.31 دلار معامله می‎شود.
اد کوپر، رئیس رمزنگاری در Revolut، در بیانیه‌ای گفت: “ما تازه دوج کوین را در برنامه خود راه اندازی کرده‌ایم. بنابراین اکنون مشتریان مشتاق به این رمزنگاری و تازه واردین به این بازار می‌توانند این ارز دیجیتال محبوب را خریداری و بفروشند. ”
Revolut به افراد خود اجازه می‌دهد تا این ارز دیجیتال را در موبایل خود خریداری و بفروشند. قبلا این برنامه فقط به مشتریان امکان می‌داد که این ارز دیجیتال را در برنامه نگهداری کنند و نه چیز دیگری، اما اکنون کاربران می‌توانند بیت کوین را به یک کیف پول خارجی برداشت کنند.
این شرکت در سال 2017 معاملات ارزهای دیجیتال را روی پلتفرم خود مجاز دانست و سال گذشته از افزایش 2.5 برابری در فعالیت ارزهای دیجیتال برنامه خود نسبت به سال گذشته خبر داد.
تقاضای دوج کوین با Revolut متوقف نمی‌شود. هفته گذشته، کوین بیس پرو، پلتفرم معاملاتی “حرفه ای” صرافی کوین بیس، در دسترس بودن این کوین را اعلام کرد. بعداً در تمام پلتفرم‌های کوین بیس در دسترس قرار گرفت.

“اثر کوین بیس” روی قیمت دوج کوین کوتاه مدت بود. قیمت آن از آن زمان تاکنون کاهش یافته است.
علی رغم اینکه در سال 2013 توسعه دهندگان دوج کوین به قصد سرگرمی این کوین را ایجاد کردند، این کوین در حال حاضر قصد دارد به عنوان یک روش پرداخت جدی گرفته شود: یکی از توسعه دهندگان برتر این دارایی ماه گذشته به Decrypt گفت که تیم پشتیبان دوج کوین در حال کار کردن بر روی این کوین است تا آن را به گزینه‌ای ارزانتر، سازگارتر با محیط زیست و سریعتر نسبت به بیت کوین تبدیل کند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا