اخبار آلتکوین‌ها

سرمایه‌گذاری 15 میلیون دلاری هایپرچین در فانتوم

علاوه بر سرمایه گذاری در فانتوم ، Hyperchain Capital درگیر امنیت شبکه از طریق یک شرکت تابعه است که گره‌های اعتبارسنج را در فانتوم اجرا می‌کند. HyperChain Capital، یک شرکت مدیریت دارایی دیجیتال، بیان کرد که با خرید FTM (توکن بومی پلتفرم فانتوم) 15 میلیون دلار در اکوسیستم فانتوم سرمایه‌گذاری کرده است.

فانتوم در یک پست وبلاگ گفت، این سرمایه گذاری توسط شرکت مستقر در سنگاپور، که بر روی محصولات بلاکچین و پروتکل‌های غیرمتمرکز تمرکز دارد، علاوه بر 2.5 میلیون دلار سرمایه گذاری است که در فانتوم در سال 2018 انجام داده است.

علاوه بر سرمایه گذاری مالی در فانتوم، Hyperchain Capital گفت که در امنیت شبکه از طریق یک شرکت تابعه که گره‌های اعتبارسنج را در فانتوم اجرا می‌کند، نقش دارد. بنیاد فانتوم، که در سال 2018 تاسیس شد، در حال ساخت یک اکوسیستم بلاکچین مقیاس پذیر است که برای تسهیل برنامه‌های غیرمتمرکز، مقیاس پذیر و ایمن طراحی شده است.

فانتوم ساخته شده است تا به نوعی “متعادل کننده بار” برای بلاکچین محبوب اتریوم باشد. به دلیل ترافیک زیاد، اتریوم درگیر مشکلات  ازدحام و هزینه‌های بالای معامله است. فانتوم به گونه‌ای طراحی شده است که به عنوان مسیر اضافی در اطراف آن ازدحام عمل کند و امکان انجام معاملات سریعتر و ارزانتر را فراهم کند. ادبیات فانتوم می‌گوید بلاکچین دارای سرعت معامله 1 ثانیه‌ای و هزینه‌های نزدیک به صفر است. در حال حاضر قیمت فانتوم 50 سنت است که در 24 ساعت گذشته بیش از 29 درصد افزایش یافته است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا