اخبار بیت کوین

مصاحبه جدید با ویتالیک بوترین در مورد بیت کوین و ایلان ماسک

ویتالیک: بازار ارز دیجیتال در حباب است، بیت کوین به دلیل مصرف برق ممکن است در بازار “عقب بماند”

ویتالیک بوترین فکر می‌کند بازار ارز دیجیتال در حباب است، اما پیش بینی نمی‌کند که چه زمانی این حباب ظاهر می‌شود و معتقد است که این “احتمال” وجود دارد که اتریوم در آینده از بیت کوین پیشی بگیرد.

بنیانگذار اتریوم، ویتالیک بوترین، فکر می‌کند بازار ارز دیجیتال در حباب است و بحث انرژی در مورد استخراج بیت کوین نیاز به تغییر در تکنولوژی‌ها برای استخراج این ارز رمزنگاری را بیش از پیش مورد تاکید قرار می‌دهد.

بوترین روز سه شنبه با CNN مصاحبه کرد و خاطرنشان کرد که “ما حداقل سه مورد از این حباب‌های بازار ارز دیجیتال بزرگ را داشته‌ایم” و افزود که ممکن است مدتها قبل پایان یافته باشد یا ماه‌ها بعد به پایان برسد.

من این بچه را دوست دارم.

– دیمیتری ButΞrin (BlockGeekDima) 20 مه 2021

این جوان 27 ساله درمورد اینکه آیا سقوط اخیر که باعث کاهش بیت کوین به حدود 30000 دلار شد، نشان دهنده پایان حباب بازار ارز دیجیتال است، اظهار داشت:

گاهی دلیل متوقف شدن حباب ها این است که یک حادثه روشن می‌کند که این فناوری هنوز وجود ندارد.

یکی از عوامل ریزش قیمت بیت کوین ، اعلامیه ایلان ماسک در مورد نگرانی‌هایش در مورد مصرف برق بیت کوین بود. فیلیپ گرادول، اقتصاددان ارشد Chainalysis، گفت سایر موسسات سرمایه گذار نیز ممکن است نگرانی در مورد “اثرات زیست محیطی، موارد استفاده، فعالیت های غیرقانونی و مقررات” بازار ارز دیجیتال داشته باشند.

بیت کوین ممکن است عقب بماند

بوترین به CNN گفت که نگرانی‌های مربوط به انرژی در مورد مکانیسم اثبات کار استخراج بیت کوین موجه است.

مصرف منابع قطعاً بسیار زیاد است. این چیزی نیست که بخواهد جهان را به سمت نابودی بکشاند، اما قطعاً یک نقطه ضعف قابل توجه است.

اتریوم در حال انتقال از مکانیسم اثبات کار به یک الگوریتم توافق اثبات سهام یا PoS است، که از طریق راه اندازی ETH 2.0 این امر محقق می‌شود. این باعث کاهش چشمگیر مصرف انرژی اتریوم خواهد شد و Nimbus تخمین می‌زند PoS تا 99٪ باعث کارآمدتر شدن مصرف انرژی می‌شود. بوترین بر اهمیت این راه اندازی تأکید کرد، او گفت:

ما از میانگین مصرف انرژی یک کشور ​​متوسط به مصرف همان انرژی در یک روستا می‌رسیم.

بوترین افزود که مصرف برق استخراج بیت کوین و سخت افزار مورد نیاز آن شاهد افزایش درخواست از طرف جامعه خود برای تغییر وضعیت به PoS یا حرکت به سمت ترکیبی از این دو است.

اگر بیت کوین دقیقاً مانند امروز به فناوری خود پایبند باشد، خطر بزرگی در کمین آن است.

اگرچه این درخواست بدون شک بحث برانگیز خواهد بود، اما بیت کوین ممکن است از ارزیابی بوترین از کارهای ماسک در توییتر استقبال کند. وی خاطرنشان کرد که این یک پدیده نسبتاً جدید در فضای بازار ارز دیجیتال است و با گذشت زمان تأثیر ایلان ماسک کاهش می‌یابد. وی گفت: “من فکر می‌کنم انتظار کمی حرکت‌های هیجانی منطقی است.” “اما من فکر می‌کنم که بازارها یاد خواهند گرفت. ایلان ماسک برای همیشه این تأثیر را نخواهد داشت.”

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا