Categories
اخبار ماینینگ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

گفته می‌شود که آرامکو، سومین شرکت بزرگ جهان، قصد دارد استخراج بیت کوین را آغاز کند

گفته می‌شود که شرکت آرامکوی عربستان سعودی، سومین شرکت بزرگ جهان، قصد دارد وارد بازار ارزهای دیجیتال شود.

سایت خبری اینوستیگ با استناد به اطلاعاتی که ماینر برزیلی ری ناصر در جریان مصاحبه‌ای در کانال یوتیوبی بیت کوین شیرز ارائه داد، گزارش داد که غول نفت خاورمیانه به استخراج بیت کوین علاقه مند است.

ما در حال مذاکره با آرامکو هستیم. تمام نفتی که از این منطقه صحرایی استخراج می‌شود متعلق به این شرکت است. به گفته ناصر، تمام گازهای سوزانده شده‌ای که آنها استفاده نمی‌کنند، من می‌توانم به شما بگویم، استفاده از آن منابع برای تقویت نیمی از شبکه بیت کوین “از طریق این شرکت” کافی است.

تولید برق برای استخراج بیت کوین

این گزارش می‌افزاید که این شرکت می‌تواند از گاز مازاد تولید نفت این شرکت برای استخراج دارایی‌های دیجیتالی استفاده کند، بنابراین آرامکو به جای دفع محصول جانبی معادن نفت، می‌تواند از آن برای درآمدزایی استفاده کند.

آرامکو باید این گاز شعله ور را بسوزاند. او باید این گاز را که محصول جانبی استخراج نفت است را از بین ببرد. اگر راهی برای کسب درآمد در حین انجام این کار پیدا کنید، چطور؟

آرامکو هنوز بیانیه‌ای درباره سرمایه گذاری در استخراج بیت کوین صادر نکرده است. سایت خبری فین بولد با این شرکت تماس گرفته است و در حال حاضر منتظر آن است تا گزارش را تأیید کند.

آرامکو و بلاک چین

به گزارش عرب نیوز، آرامکو در حال حاضر از بلاک چین، فناوری پشتوانه ارزهای دیجیتال، برای بهبود کارایی، ایمنی و کاهش هزینه‌ها استفاده می‌کند. این شرکت قبلاً در دو پلتفرم بلاک چین، Data Gumbo و VAKT، سرمایه گذاری کرده است تا فرآیندهای مبتنی بر کاغذ خود را حذف کند.

آرامکو مبالغ قابل توجهی را در زمینه فناوری بلاک چین سرمایه گذاری می‌کند و با شرکای تجاری خود همکاری نزدیکی دارد تا آنها را برای پذیرش این فناوری تشویق و آماده کند. آرامکو پلتفرم بلاک چین شرکتی خود را با همکاری IBM مستقر و راه اندازی کرد، که به آرامکو امکان می‌دهد راه حل‌های بلاک چین خود را افزایش دهد.

عملیات استخراج ارزهای دیجیتال توسط شرکت گازپروم

گازپروم روسیه، دهمین تولیدکننده بزرگ نفت جهان، نیز مشغول عملیات استخراج ارزهای دیجیتال است. در دسامبر 2020، این شرکت دولتی عملیات آزمایشی موفقیت آمیز استفاده از گاز برای تولید برق بمنظور استخراج ارزهای دیجیتال را گزارش کرد، که در غیر این صورت این گاز باید سوانده شود و مقدار قابل توجهی از گازهای گلخانه‌ای گرم کننده زمین را در جو منتشر می‌کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها