Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

غول املاک و مستغلات مستقر در کالیفرنیا (Caruso Properties) تصمیم گرفته است از موج در حال رشد ارزهای دیجیتال استفاده کند بطوریکه در حال حاضر بیت کوین را برای پرداخت اجاره املاک خود در سراسر ایالات متحده قبول می‌کند و دارایی مجازی را به ترازنامه خود اضافه می‌کند.

شركت املاك و مستغلات آمریكا كه «ریك كاروسو» آن را تأسیس كرده، چند روز قبل، برنامه‌هایی را برای پذیرش پرداخت با بیت‌کوین از مستاجران خود بیان کرد كه یكی از این مستاجران میلیاردر فناوری ایلان ماسك است كه خودش از طرفداران سرسخت رمزارزها بوده است.

بر اساس گزارشی از لس‌آنجلس تایمز، این شرکت با همکاری با صرافی تحت نظارت آمریکا (Gemini)، بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کرده و 1٪ از سرمایه خود را به دارایی دیجیتال (که ارزش آن مشخص نیست) اختصاص می‌دهد تا امور مالی شرکت را متنوع سازد.

ریک کاروسو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، در مورد این موضوع اظهار داشت: در حال حاضر ثابت شده است که یک سرمایه گذاری خوب برای ما است، همچنین نشان می‌دهد که تصمیم برای پذیرش بیت‌کوین ناشی از درخواست مستاجران نیست بلکه بیشتر به آمادگی آنها برای متنوع کردن سبد سهام شرکت و آماده سازی شرکت برای آینده است چرا که بیت‌کوین تبدیل به یک دارایی مورد قبول جهانی می‌شود.

کاروسو همچنین این دوره بیت کوین و بلاکچین را به مانند دوره ظهور کارت‌های اعتباری و رایانه توصیف کرد و خاطر نشان می‌کند، درست مانند کارت‌های اعتباری و رایانه ها، بیت‌کوین و بلاکچین نیز توانایی برهم زدن سیستم‌های سنتی که گاهی به آن عادت کرده‌ایم را دارند. او با قاطعیت اضافه کرد: ما می‌خواهیم از منحنی جلوتر باشیم

به نظر می‌رسد که جلو بودن از منحنی، همچنین به پروژه‌های بزرگ مرتبط با رمزنگاری در آینده نیز مربوط می‌شود چرا که این شرکت همچنین در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، قصد دارد بیشتر به رمزارزها، از جمله NFT ها و سایر کاربردهای فناوری بلاکچین بپردازد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است: این مشارکت آغاز یک رابطه جامع و طولانی مدت است که قصد دارد رمزارزها، توکن‌های غیرقابل استفاده و اپلیکیشن‌های بلاکچین را به کاروسو اضافه کند.

Caruso Properties اولین شرکت بزرگ در ایالات متحده نیست که بیت کوین را به این روش اتخاذ می‌کند، Michael Saylor’s MicroStrategy، شرکت موتور الکتریکی ایلان ماسک به نام تسلا و Jack Dorsey’s Square نیز مقادیر قابل توجهی بیت کوین را به ترازنامه خود اضافه کرده‌اند.

علاوه بر این، تسلا در ماه گذشته تصمیم خود را برای پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت برای اتومبیل‌های برقی خود اعلام کرد. ویزا غول پرداخت در اواخر ماه گذشته اشاره کرد که برای اتخاذ پرداخت‌های USDC با Crypto.com همکاری خواهد کرد. PayPal نیز در اواخر سال گذشته اعلام کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد سرمایه خود را با رمزارزهای مختلف از جمله بیت کوین، اتر، بیت کوین کش و غیره نگهداری، خریداری یا بفروشند.

امروز بیش از هر زمان دیگر شاهد پشتیبانی و استقبال گسترده مردم از بیت کوین هستیم. این اقدامات شرکت‌های بزرگ به رشد گسترده بیت کوین کمک می‌کند، و این امر باعث پذیرش بیشتر آن می‌شود که به نوبه خود بر قیمت تأثیر مثبت می‌گذارد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها