اخبار بیت کوین

آیا وال استریت مسئولیت بیت کوین را به عهده خواهد گرفت؟

بن هانت، بنیانگذار Second Foundation Partners، می‌گوید: پذیرش سازمانی بیت کوین ماموریت انقلابی این ارز رمزنگاری را تهدید می‌کند. بن هانت، بنیانگذار شرکای بنیاد دوم و نویسنده اصلی وبلاگ تئوری اپسیلون، متقاعد شده است که پذیرش بیت کوین توسط موسسات تهدیدی اساسی برای هویت بیت کوین به عنوان ابزاری برای آزادی مالی است.

هانت در مصاحبه اختصاصی با کوین تلگراف بیان کرد: در حالی که صندوق‌های سرمایه گذاری، بانک‌ها و شرکت‌های فناوری همچنان درگیر این فضا هستند، خصوصیات اساسی بیت کوین (BTC)  (دسترسی بدون اجازه و مقاومت در برابر سانسور) به طور فزاینده‌ای در حاشیه قرار می‌گیرند. “آنچه ما مشاهده می‌کنیم فیس بوک سازی بیت کوین است. و کاملاً کنترل شده و در خدمت وال استریت و دولت است. ”

طبق گفته هانت، موسسات نسخه‌های “امن” شده و “مجاز” بیت کوین را ایجاد کرده‌اند که به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد مستقیم در معرض بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان قرار بگیرند. از نظر هانت، دولت‌ها وال استریت  رابرای انتخاب بیت کوین تشویق می‌کنند، زیرا کنترل ارز رمزنگاری پیشرو را آسان‌تر می‌کند. همانطور که هانت اشاره کرد، موسسات مالی در ایالات متحده موظفند هویت و اطلاعات معاملات مشتریان خود را طبق قانون رازداری بانک افشا کنند.

وی گفت: “اگر پول خود را در صندوق خصوصی مربوط به بیت کوین قرار دهید، دیگر انقلابی وجود نخواهد داشت و دیگر هیچ مقاومتی در ارتباط با آن نیست” اما آیا برای حفظ هویت انقلابی بیت کوین واقعاً خیلی دیر است؟

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا