Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکثریت قریب به اتفاق مدیران صندوق مورد بررسی بانک آمریکا معتقدند قیمت بیت کوین یک حباب است.

بررسی اخیر بانک آمریکا نشان می‌دهد که اکثر مدیران صندوق معتقدند بیت کوین حباب است. در این بررسی بیش از 200 مدیر صندوق با بیش از 650 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت مشارکت داشته‌اند.

بر اساس نظرسنجی اخیر منتشر شده توسط بانک آمریکا، بیش از چهار پنجم (81٪) از مدیران صندوق معتقدند که بیت کوین در یک حباب قرار دارد.

علاوه بر این، این بررسی نشان داد که معاملات بلندمدت کالاها در سبد سهام اکنون “شلوغ‌ترین معاملات” هستند و معاملات بلندمدت بیت کوین در جایگاه دوم قرار دارد. کالاها در حال حاضر شامل کالاهای خام مانند: نفت، طلا، نقره و چوب هستند. تصور می‌شود که فلزات گرانبها یک سد محافظتی موثر در برابر تورم می‌باشند.

این بانک در مجموع 224 مدیر صندوق را با بیش از 650 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت مورد بررسی قرار داده است.

با این حال، یک تردید جمعی در مورد بیت کوین وجود دارد که هنوز مدیران با شک و تردید به بیت کوین نگاه می‌کنند.

جیسون دین، ​​تحلیلگر اقتصاد کوانتومی، به رسانه دکریپت گفت: این بررسی نشان می‌دهد که عدم درک اینکه بیت کوین چه مشکلی را حل می‌کند هنوز در بخش‌های خاصی شایع است. بیت کوین در حال حاضر فقط به عنوان دارایی دیده می‌شود که توسط افراد معامله می‎‌شود. وی افزود: اصول فاندامنتال از این موقعیت که بیت کوین برای افزایش قابل توجه قیمت در آینده آماده است پشتیبانی می‌کنند.

بیت کوین همچنان یک قمار پر نوسان است

در حال حاضر بیت کوین 40،000 دلار قیمت دارد، BTC طی هفته گذشته 20٪ افزایش یافته است اما در ماه گذشته 14٪ کاهش از خود نشان داده بود. پایین‌ترین قیمت آن در 30 روز گذشته سطح قیمتی 31000 دلار بوده است.

فراتر از نوسانات قیمت بیت کوین، این ارز دیجیتال نیز تحت نظارت دقیق‌تر نهادهای نظارتی قرار گرفته است.

دیروز، یکی از اعضای واحد جرایم سایبری IRS، کریس جانچسکی، به سایت دکریپت که آژانس از نزدیک گفتگوهای مربوط به معاملات خارج از بورس در تلگرام را به عنوان ابزاری بالقوه برای جابجایی وجوه کثیف برای مجرمان تحت نظر دارد.

هفته گذشته، صندوق بین المللی پول با ریختن آب سرد بر روی پروژه قانونی السالوادور، اظهار کردک

این اقدام “مشکلاتی در رابطه با اقتصاد کلان، مالی و حقوقی را ایجاد می‌کند.”

با این حال همه خبرها برای بیت کوین در روزهای اخیر منفی نبوده‌اند

آخر هفته گذشته، ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا گفت که اگر ماینرها متعهد به استفاده از 50٪ انرژی پاک شوند، تسلا شروع به پذیرش BTC به عنوان روشی برای پرداخت می‌کند. ماه گذشته، هنگامی که تسلا قبول بیت کوین را متوقف کرد، توییت‌های ایلان ماسک به سقوط قیمت بیت کوین کمک کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها