Categories
اخبار استیبل‌کوین‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

جرمی آلریر: توکن USDC هنوز در نیمه راه است ولی می‌تواند از PayPal سبقت بگیرد. جرمی آلریر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Circle، پیش بینی جسورانه ای مبنی بر اینکه Stablecoin صادر شده توسط این شرکت از نظر ارزش معاملات در مسیر پیشی گرفتن از غول پرداخت‌های الکترونیکی، PayPal، است، انجام داده.

این نظرات در توییتی در تاریخ 6 آوریل منتشر شد که در آن آلرار به حجم معاملات درون زنجیره ای USDC طی سال گذشته اشاره داشت، که به گفته وی بیش از نیم تریلیون دلار بوده است.وی با اشاره به اینکه به زودی “روند این سبقت گیری” آغاز خواهد شد افزود که این تقریباً در حال حاضر نیمی از کل مبلغ پرداختی برای PayPal در سال 2020 بوده است:

در سال گذشته، توکن USDC بیش از نیم تریلیون دلار، حجم معاملات زنجیره‌ای داشته است. این در حال حاضر حدود 50٪ از کل مبلغ پرداختی برایPayPal در سال 2020 است. این پیشی گرفتن به زودی انجام خواهد شد.

همانطور که برخی از پاسخ دهندگان به توییت اشاره کردند، این دو مورد لزوما قابل مقایسه نیستند زیرا معاملات در PayPal برای پرداخت کالاها و خدمات استفاده می شود در حالی که USDC در مبادلات رمزنگاری برای تجارت استفاده می‌شود اما از طرفی هم به شما کمک می‌کند تا روند رو به رشد USDC را در چشم‌انداز خود داشته باشید.

طبق آمار استاتیستا، حجم معاملات سالانه PayPal برای سال 2020 حدود 936 میلیارد دلار بوده که نسبت به سال قبل 31.5 درصد افزایش را نشان می‌دهد ( به معنی اینکه 712 میلیارد دلار معامله شده است) در سه ماهه چهارم سال 2020، حجم خالص پرداخت PayPal در حدود 277 میلیارد دلار بوده که 39٪ رشد سالانه را نشان می دهد.

در مقام مقایسه، تسلط استیبل کوین تِتِر در اواسط اکتبر سال 2020 به 600 میلیارد دلار در حجم معاملات تجمعی رسیده و طبق گزارش ها تا پایان سال از 780 میلیارد دلار نیز بالاتر بود و پیش بینی می‌شود که با شتاب بازار گاوی، حجم روزانه برای سه ماهه چهارم سال 2020 نیز افزایش ‌یابد.

مِساری گزارش می کند که حجم روزانه تعدیل شده 2.5 میلیارد دلار برای USDC و 9.8 میلیارد دلار برای تتر است. از نظر میزان عرضه در گردش، طبق گزارش شفافیت تتر در حال حاضر تتر در بالاترین سطح 43.3 میلیارد تتر است، در حالی که توکن USDC با بازاری با گردش مالی 11.3 میلیارد دلاری رشد 1.500 درصدی از زمان مشابه سال گذشته را تجربه کرده.

ارز تتر در حال حاضر در رده پنجم برترین رمز ارزها از نظر حجم بازار است با توجه به سقوط Coingecko که به دنبال pump  روزانه 23 درصدیXRP و همچنین ثبت بالاترین رقم امروز Binance Coin، رخ داده. از طرفی ارز USDC در پایین لیست قرار دارد ولی همچنان دومین استیبل کوین بزرگ بازار از نظر حجم بازار است که در رتبه چهاردهم قرار دارد، درست در زیر Stellar Lumens.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها