Categories
اخبار استیبل‌کوین‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیسبوک با پشتیبانی از دیم (Diem) این استیبل‌ کوین را بصورت آزمایشی در سال 2021 راه‌اندازی می‌کند. یک منبع ناشناس به خبرنگاران گفته است که اولین استیبل‌کوین آزمایشی فیسبوک (Diem) بر معاملات بین مصرف کنندگان تمرکز خواهد داشت. به گفته یک منبع ناشناس، پروژه ارز دیجیتال Diem با پشتیبانی فیسبوک می‌تواند در سال 2021 به صورت آزمایشی در مقیاس کوچک راه اندازی شود.

این منبع با استناد به گزارش CNBC که روز سه شنبه منتشر شد، ادعا کرد که سازمان غیر انتفاعی مستقر در سوئیس The Diem Association در تلاش است تا اواخر امسال استیبل‌کوین آزمایشی خود را با ارزش دلار ایالات متحده پشتیبانی کند.

در نوامبر سال 2020، انجمن از برنامه‌های خود برای راه اندازی محدود استیبل‌کوین با پشتیبانی دلار آمریکا در ژانویه اعلام کرده بود، اما با گذشت ماه‌ها، این استیبل‌کوین هنوز بوجود نیامده است.

استیبل‌کوین Diem یک نسخه قابل توجه و کوچک و تغییر یافته از چشم انداز اولیه فیس بوک برای یک ارز دیجیتال جهانی است، که به سبد ارزهای چندگانه فیات گره خورده است. مفسران به تغییرات اساسی در پروژه در حال پیشرفت Diem در پاسخ به فشار چشمگیر تنظیم کننده‌های جهانی و دولت‌های ملی اشاره کرده‌اند.

ران گلدی، مدیرعامل First Digital Assets Group، به CNBC گفت که فناوری اساسی Diem ” طی یک و نیم سال گذشته به طور چشمگیری از یک بلاکچین ساده به یک بلاکچین بسیار پیچیده تبدیل شده است که تلاش می‌کند به برخی از سوالات تنظیم کننده‌ها پاسخ دهد.”

اولین گروه دارایی‌های دیجیتال در حال ایجاد زیرساختی برای بازرگانان است تا از Diem برای پرداخت‌های خود استفاده کنند. در همین حال، Diem همچنان منتظر تأیید مقررات قانونی و اعطای مجوز پرداخت از سازمان نظارت بر بازار مالی سوئیس است. مفسران در صحبت با CNBC خوش بین بودند، مدیر عامل Chainalysis مایکل گروناگر گفت: من فکر می‌کنم امسال (Diem) از این دروازه عبور خواهد کرد. اگر اینگونه نباشد، این فرصت از دست خواهد رفت.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها