اخبار آلتکوین‌ها

پیتر شف: دوج‌کوین 1 دلار خواهد شد

پیتر شیف انتظار دارد قیمت دوج کوین به 1 دلار برسد و پیشنهاد می‌کند از آواتارهای پرتوهای لیزر در توییتر استفاده کنید. پیتر شیف، از مخالفان برجسته بیت‌کوین و مدیر عامل شرکت Euro Pacific Capital، در توییتر نظر خود را درباره صعود اخیر دوج‌کوین و قرار گرفتن آن در لیست پنج رمزارز برتر از نظر سرمایه بازار ارائه داده است. او بطور آشکار دارندگان بیت کوین و دوج‌کوین را مسخره می‌کند.

دوج‌ کوین در حال خوردن بیت کوین است

پس از آنکه روز جمعه DOGE به بالاترین سطح 0.45 دلار رسید و به موقعیت پنجم در لیست CoinMarketCap رسید، پیتر شیف در توییت خود نوشت:

“دوج‌کوین بیت کوین را می‌خورد”. وی افزود: تمام کسانی که سرمایه به بازار بیت‌کوین تزریق می‌کنند و معتقدند که بیت‌کوین از طلا برتر است “اکنون باید قبول کنند دوج‌کوین بهتر از بیت کوین است”.

بیایید همگی منتظر زمانی باشیم که دوج‌ کوین به 1 دلار برسد

پیتر شیف در بحث و گفتگو با پسرش، اسپنسر، به شوخی اظهار داشت که DOGE از بیت کوین برتر است، او دوج‌ کوین را با “یک ماشین اسپورت ورزشی” و بیت کوین را با “یک اسب قدیمی” تشبیه می‌کند.

وی همچنین پیشنهاد داد طرفداران DOGE ازعکس پرتوهای لیزر بر روی دماغ برای پروفایل توییتر خود (مانند “چشم لیزر” برای طرفداران بیت‌کوین) استفاده کنند تا دوج‌کوین را به بالاترین سطح 1 دلار برسانند.

این شبیه “چشم لیزری” است که طرفداران بیت کوین انجام داده‌اند تا زمانی که بیت‌کوین به 100000 دلار برسد. شیف پسرش را ترغیب می‌کند که از این فن آوری جدید استقبال کند، درست مانند اسپنسر شیف و سایر طرفداران بیت‌کوین که به او توصیه می‌کنند نظر خود را در مورد بیت‌کوین تغییر دهد.

شیف جونیور تمام دارایی خود را به بیت‌ کوین تبدیل می‌کند

همانطور که قبلاً توسط U.Today گزارش شده بود، در 10 مارس، پیتر شیف زمانی که بیت‌کوین زیر 50000 دلار معامله می‌شد اعلام كرد كه پسرش اسپنسر 100 درصد در بیت‌کوین سود کسب کرده است و حتی سهام نقره خود را نیز فروخته است تا بیت ‌کوین بخرد. پس از آن شیف پدر به شوخی گفت که مجبور خواهد شد اسپنسر را از ارث محروم کند (تا مانع از این شود که پسرش با ثروتی که به سختی جمع کرده است، بیت کوین بیشتری بخرد)

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا