Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در این نوشته کوتاه قصد داریم در مورد آنچه باعث جهش قیمت ارز STX شده است صحبت کنیم. قبل از هر چیز ارز STX چیست؟

ارز STX چیست؟

شبکه Stacks یک لایه قرارداد هوشمند است که بر روی بلاک چین بیت کوین ساخته شده است. این بدان معناست که شبکه ارز STX بسیاری از قابلیت‌های اتریوم با قرارداد هوشمند را با امنیت بیشتر بیت کوین ارائه می‌دهد. در اصل، شبکه ارز STX این قابلیت را دارد که ارتباط بلاک چین بیت کوین با دیگر شبکه‌های بلاک چینی را ممکن سازد.

درباره ارز STX

ارز STX ارتباط بین بیت کوین با دیگر شبکه‌های بلاک چین را با اجرای برنامه قرارداد هوشمند در شبکه خود انجام می‌دهد، اما توکن‌ها را در شبکه بیت کوین به فروش می‌رساند. شبکه ارز STX این اجازه را می‌دهد تا توکن‌های غیرقابل مثلی NFT ، که عمدتاً در شبکه اتریوم بوده‌اند، روی بیت کوین اجرا شوند، و این باعث علاقه زیادی در بازار NFT شبکه Stack شده است.

مزیت ارز STX

لایه‌های دوم برنامه‌های کاربردی ارز STX بر روی شبکه بیت کوین پیاده سازی شده است تا برخی از کاستی‌های شبکه، به ویژه سرعت معاملات و نبود قراردادهای هوشمند که باعث عدم ارتباط شبکه بیت کوین با دیگر شبکه‌ها می‌شود را برطرف کند. هدف شبکه ارز STX بسیار ارزشمند است، چراکه اگر بتواند ارتباط بین بیت کوین با دیگر شبکه‌ها را بخوبی برقرار سازد و توسعه و بروزرسانی مداوم را رعایت کند، شبکه‌ای بسیار آینده‌دار و کاربردی خواهد بود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها