اخبار آلتکوین‌ها

افزایش 10 درصدی قیمت دوج کوین بعد از توییت دوباره ایلان ماسک

بعد از تایید ایلان ماسک برای حضور در برنامه طنز SNL قیمت دوج کوین 10 درصد افزایش یافت. ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، سیگنال دیگری به جامعه دوج کوین داد. پس از آنکه ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، تأیید کرد که توئیت طنز او با عنوان “پدر دوج” به طور قطع در قسمت آینده “Saturday Night Live” مورد بحث قرار خواهد گرفت، قیمت ارز رمزنگاری دوج کوین یک بار دیگر افزایش پیدا کرد.

به دنبال توییت ماسک، قیمت این کوین در صرافی بایننس به 0.39 دلار رسید اما در بازپس گیری بالاترین قیمت خود یعنی 0.45 دلار شکست خورد. با این وجود، دوج کوین در حال حاضر بهترین عملکرد را در بین 10 ارز رمزنگاری برتر کوین مارکت کپ دارد و باعث پایین‌تر بودن سود حاصل از اتریوم از دوج کوین شده است.

همانطور که در یوتودی گزارش شد، این توکن با مضمون Shiba Inu میلیاردها میلیارد دلار به سرمایه بازار خود اضافه کرد پس از آنکه ماسک هفته گذشته توییت طنزآمیز خود “پدر دوج” را همراه با تاریخ حضور در “SNL” انتشار داد.

با پایبندی به سبک خود، این میلیاردر چیز دیگری در مورد توییت رمزآلود خود فاش نکرد، اما توییتر رمزنگاری با حدس و گمان زیاد همراه بود. ماسک در 8 می میزبان برنامه SNL خواهد بود، روزی که دوج کوین ممکن است بخشی از فرهنگ پاپ شود.

ربات‌ها دوج کوین را بالاتر می‌برند

در حالی که توییت‌های ماسک در مورد دوج کوین همگی فقط از روی سرگرم و بازی هستند، اما بازار مطمئناً به آنها واکنش جدی نشان می‎‌دهد. اگر تعجب می‌کنید که چگونه افراد می‌توانند به دنبال توییت‌های ماسک به سرعت این کوین را خریداری کنند، در واقع به این دلیل است که ربات‌ها این کارها را انجام می‌دهند. برنامه نویسان مبتکر که از عادت‌های توئیتی این کارآفرین آگاه هستند، با نوشتن برنامه‌هایی به طور خودکار بعد از هر بار اشاره ماسک به این کوین خرید انجام می‌دهند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا