اخبار بیت کوین

احتمال کاهش قیمت بیت کوین تا 12 یا 15 هزار دلار

اگر بیت کوین وارد بازار خرسی شود، می‌تواند تا 12 هزار دلار تا 15 هزار دلار کاهش یابد.

MagicPoopCannon احتمال ورود بیت کوین به بازار خرس را بررسی کرده است

در صورت وقوع چنین سناریویی، بیت کوین می‌تواند تا 12هزار یا 15هزار دلار کاهش یابد

بیت کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک 50 روزه معامله می‌شود که نشانه ضعف این ارز رمزنگاری است.

مجیک پوپ حدس پیش بینی می‌کند که شاید تسلا می‌دانسته است که بیت کوین در اوج قیمت معامله می‌شود و از این رو اعلام توقف پذیرش BTC برای پرداخت‌های خودرو تسلا را اعلام شده است

مجیک پوپ، تحلیلگر بیت کوین و رمزنگاری، در حال بررسی سناریوی احتمالی ورود بیت کوین به بازار خرسی با افت به زیر 50 هزار دلار است. به گفته مجیک، بیت کوین در حال حاضر زیر میانگین متحرک 50 روزه معامله می‌شود که نشانه ضعف این ارز رمزنگاری است. وی این سناریو را به شرح زیر توضیح می‌دهد.

من در حال حاضر از نظر من نسبت به بازار خرسی نامشخص است، اما اگر بیت کوین بتواند به بالای میانگین متحرک 50 روزه صعود کند و روزانه شروع به ثبت اوج‌های بالاتر شود، روند صعود آن به نقاط بالاتر بسیار محتمل است. در حال حاضر ، من روز بروز ضعف بیشتری را می‌بینم و بنظر می‌رسد روند قیمت به اوج خود رسیده است.

اگر این آغاز بازار خرسی باشد، من فکر می‌کنم بیت کوین می‌تواند تا 12،000 یا15،000 سقوط کند. به کلمه کلیدی ** اگر ** توجه کنید. ما به طور قطع نمی‌دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اگر اینگونه باشد، فکر می‌کنم تا 12 هزار یا 15 هزار دلار می‌تواند جایی باشد که در نهایت به آن نقطه حرکت خواهد کرد.

شاید تسلا متوجه شده باشد که بیت کوین ممکن است سقوط کند

با توجه به اعلام اخیر تسلا مبنی بر عدم پذیرش بیت کوین به عنوان گزینه پرداخت برای خرید اتومبیل‌های تسلا، مجیک به شوخی اظهار داشت كه این اقدام احتمالاً به این دلیل بوده است كه شركت خودروهای الكتریكی متوجه شده است كه بیت کوین به اوج قیمت خود نزدیک شده است. وی استدلال خود را به شرح زیر بیان کرد:

اگر کسی هزینه اتومبیل‌های الکتریکی تسلا را با بیت کوین پرداخت کند، و این شرکت بیت کوین‌ های خود را در یک بازار خرسی نگه دارد، آنها به سرعت دارایی‌های خود را از دست خواهند داد و سود حاصل از فروش اتومبیل خود را از دست می‌دهند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا