Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از 500٪ رشد بیت کوین، داده‌ها نشان می‌دهند که چرا ماه آوریل می تواند قیمت بیت کوین حتی بیشتر شود. بیت کوین پس از افزایش در ماه‌های ابتدایی امسال، در ماه مارس حرکت رو به رشد خود را از دست داد.

قیمت بیت کوین، تقریباً 500 درصد از زمان شروع آخرین سیر صعودی آن در ماه اکتبر، افزایش یافته و در این ماه به بیش از 60 هزار دلار در هر بیت کوین رسید، اما با اصلاحی که از ژانویه و اوایل فوریه انجام داد، راه جدیدی را آغاز کرده.

اکنون داده‌ها و قیمت‌های قدیمی بیت کوین نشان می‌دهد ضررها و اصلاح‌های ماه مارس اغلب با افزایش قیمت‌ها و افزایش صف خریداران در ماه آوریل همراه خواهد بود و شاید به همین علت هم است که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بیت کوین احساس خوشایندی دارند.

دنی اسکات، مدیر اجرایی ارز دیجیتال CoinCorner، از طریق Twitter DM می‌گوید: مانند هر ماه، احتمالات در مورد قیمت بیت کوین را می‌توان به چندین فرآیند مختلف تفکیک و تقسیم نمود. اسکات می گوید: زمان‌هایی از سال می‌تواند عاملی مهم باشد و ماه آوریل همیشه در این موضوع برجسته می‌شود، زیرا در این ماه پایان سال مالیاتی انگلیس و ایالات متحده است.

همچنین او افزود: با در نظر گرفتن سابقه تاریخی، بسیار ممکن است که دوباره در این ماه قیمت‌ها رشد کنند. به گفته اسکات، تجزیه و تحلیل داده‌های قیمت طی ده سال گذشته نشان دهنده‌ی متوسط سود 51 درصدی بیت کوین در ماه آوریل است. اگر این اتفاق بیفتد، این بدان معناست که بیت کوین در پایان ماه آوریل 2021 با کمی رشد به بیش از 80000 دلار می‌رسد.

از زمان تولد بیت کوین، این ارزدیجیتال تنها دو آوریل قیمت منفی را تجربه کرده، در سال 2014 (%6-) و در سال 2015 (%4-)  که به‌طور تصادفی با ماه بعد از ماه مه گره خورد و این تنها دو ماه منفی این ارزدیجیتال بود. اسکات همچنین خاطر نشان می‌کند که این ماه‌های آوریل‌ و می منفی در طی بازارهای خرسی (نزولی) بیت کوین به وجود آمده‌اند و احساسات فعلی بازار هم باید مورد توجه قرار گیرد.

اسکات می‌گوید: در حال حاضر ما در دوره گاوی بازار هستیم و هر هفته یک حرکت مستمر ایجاد می‌شود با اشاره به میلیاردرهای مشهوری چون ایلان ماسک و جک دورسی که از بیت کوین پشتیبانی می‌کنند و غول‌های وال استریت که خدمات بیت کوین را ارائه می‌دهند و همچنین کشورهای سراسر جهان که با سیل نقدینگی تازه ایجاد شده به این طوفان میدمند.

با این حال، جامعه بیت کوین اعتقاد دارد که عمل‌کرد قوی بیت کوین در آوریل هر سال چیزی فراتر از یک تصادف باشد. بابی اونگ، مدیر عامل سایت  CoinGecko، از طریق تلگرام می‌گوید: من واقعاً دلیل خوبی ندارم که بیت کوین به طور تاریخی در ماه آوریل صعود می‌کند. شاید تنها چیزی که فکر می‌کنم این باشد که از نظر تاریخی بیت کوین در ماه مارس عملکرد بدتری دارد، بنابراین آوریل شاهد بازگشت قیمت‌ها هستیم.

اونگ هشدار می‌دهد که این “همزمانی تاریخی” می تواند به این معنی باشد که معامله‌گران بیت کوین و سرمایه‌گذاران پیش‌بینی‌های آینده را صرفاً بر اساس روند گذشته انجام دهند. اونگ می گوید: اگر به اندازه کافی افرادی فکر کنند که بیت کوین ماه مارس عملکرد ضعیفی خواهد داشت و همچنین در پی آن اقداماتی را انجام دهند، آن موقع است که عملکرد واقعی هم پایین می‌آید.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها