Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها, تحلیل تکنیکال اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت اتریوم یکبار دیگر به سطح 2150 دلار نزدیک شده بود و می‌توانست این سطح را به حمایت تبدیل کند. دوج کوین حرکت خنثی تا کمی صعودی را نشان داد و Waves برخی از سودهای قابل توجه اخیر خود را پس گرفت.

اتریوم | ارز ETH

اتریوم بار دیگر مقاومت 2150 دلاری را لمس کرد. نمودار پرایس اکشن روند صعودی خود را ادامه داد تا تجمع را نشان دهد و به نظر می‌رسد در چند ساعت آینده یک شکست رو به بالا داشته باشد. RSI نیز به بالای منطقه خنثی 50 رسید که تغییر در مومنتوم را نشان می‌دهد.

مثلث متقارن در ماه مارس (نارنجی) شکسته شده و هدف 2500 دلار را نشان می‌دهد. سطح فیبوناچی گسترشی برای افزایش از 1590 دلار در دو هفته گذشته، سطح گسترشی در 23.6٪ را در 2317 دلار نشان می‌دهد، و آن را به یک سطح سود کوتاه مدت پس از شکست تبدیل کرد.

دوج کوین | ارز DOGE

دوج کوین | ارز DOGE

در حالی که اندیکاتور Supertrend در نمودارهای 4 ساعته سیگنال خرید DOGE را نشان می‌داد، MACD در 24 ساعت گذشته کمبود حرکت را نشان داد. مقاومت در 0.062 دلار هنوز برطرف نشده است و حجم معاملات در چند روز گذشته حداقل بود.

افت به ۰.۰۵۶ دلار یا توییت یک شخصیت مشهور می‌تواند یک فرصت خرید باشد. DOGE می تواند 0.062 دلار را در روزهای آینده به سطح حمایت تبدیل کند و این رشد احتمالاً باعث می‌شود شاهد ادامه روند صعودی DOGE باشیم.

ویوز | ارز Waves

ویوز | ارز Waves

WAVES الگوی گوه ای در حال افزایش و صعودی (نارنجی) که کمی شبیه مگافون در نمودارها است را تشکیل داده و یک حرکت قوی را تا رسیدن به 20.35 دلار مشاهده کرد. اندیکاتور جریان پول چایکین در این حرکت کاملاً بالاتر از +0.05 بود، Stochastic RSI در منطقه اشباع از خرید بود اما تقاضا باعث شد WAVES بالاتر برود.

گاهی یک موج شدید به سرعت باعث عقب‌نشینی دارایی است، زیرا حمایت در مسیر صعودی ایجاد نشده است. با استفاده از ابزار فیبوناچی اصلاحی، برخی از سطوح حمایت برجسته می‌شوند. 38.2٪ و 50٪ سطح اصلاحی در 16.24 دلار و 15.14 دلار مناطق احتمالی حمایتی در چند روز آینده برای WAVES هستند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها