Categories
تحلیل تکنیکال آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنالیز قیمت ارز ترون یک الگوی مثلث را تشکیل داده است و به سمت حمایت 0.084 دلار حرکت می‌کند. الگوراند در کوتاه مدت حرکت خنثی را نشان می‌دهد، در حالی که خریدارهای نانو تلاش کردند سطح 5 دلار را از مقاومت به حمایت تغییر دهند.

آنالیز قیمت ارز ترون TRX

آنالیز قیمت ارز

TRX یک الگوی مثلث نزولی را در نمودار یک ساعته تشکیل می‌دهد. حجم معاملات روند نزولی داشت. MACD حرکت نمودار خنثی تا کمی صعودی را در نمودار ساعتی نشان داد، اگرچه نمودارهای بازه زمانی طولانی تر برای TRX به شدت صعودی نشان می‌دهند.

با شکست در شمال این الگو ، TRX به 0،097 دلار صعود می‌کند در حالی که با از دست دادن سطح اصلاح 23.6٪ در نتیجه فشار نزولی، TRX به پایین تر از 0.082 و 0.077 $ می‌رسد.

ارز الگورند ALGO

آنالیز قیمت ارز

قیمت ارز الگورند سطح 1.42 دلار را به عنوان مقاومت آزمایش کرد و پایین‌ترین سطح را تشکیل داد زیرا حمایت در 1.24 دلار باعث ورود خریداران شد. بر اساس RSI، در زمان نوشتن مقاله، مومنتوم برای ALGO خنثی بود.

حرکت مجدد از 1.24 تا 1.28 دلار احتمالاً منطقه‌ای برای خرید ALGO و 1.42 دلار سود خرید برای خریداران در روزهای آینده خواهد بود. بسته شدن کندل معاملاتی نزدیک به 1.22 دلار می تواند  این سطح را از مقاومت به حمایت تبدیل می‌کند.

علامت 1.31 دلار در میانه این دو سطح پشتیبانی و مقاومت بود و واکنش ALGO در این قیمت بیشتر در جهت کوتاه مدت آن تأثیر می‌گذارد. با دفاع از این سطح می‌تواند باعث بازگشت ALGO به سمت 1.42 دلار شود و از دست دادن این سطح باعث بازگشت ALGO به 1.24 دلار است.

آنالیز ارز نانو Nano

نمودار ساعتی نانو

در کوتاه مدت قیمت ارز نانو NANO مطمئناً صعودی بود، زیرا در هفته گذشته از سطح 4.1 دلار جهش پیدا کرد و قبل از رسیدن به سطح حمایت 5 دلار، با حرکت مداوم به 5.5 دلار رسید.

با این حال، در نمودار 4 ساعته، می توان دریافت که 5.33 دلار سطح مهم مقاومتی است. OBV از اواخر فوریه روند نزولی داشته و جریان پولی چیکین پس از فروش شدید مانع از بسته شدن کندل NANO بالای 5.33 دلار شد و بار دیگر به زیر -0.05 رسید.

منطقه 4.98 تا 5 دلار یک حمایت مهم است و سطح 5.33 دلار مقاومت بعدی است. اگر خریدارها از آن پشتیبانی کنند، این سطح فرصت خرید را فراهم می کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها