اخبار آلتکوین‌ها

دادگاه جنجالی ریپل : رشد 16 درصدی XRP

دادگاه‌های ایالات متحده  SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده) را از مشاهده اسناد حقوقی ریپل مربوط به XRP منع می‌کنند

درخواست SEC برای دسترسی به ارتباطات حقوقی ریپل رد شد، اسناد درخواستی بر اساس حق امتیاز وکیل-مشتری محافظت شده‌ هستند.

اقدام جدید کمیسیون بورس و مبادلات ایالات متحده (SEC) برای دسترسی به ارتباطات حقوقی ریپل لب در مورد وضعیت نظارتی XRP مورد قبول واقع نشد.

قاضی منصوب شده اظهار داشت که ارتباطات درخواستی بر اساس حق امتیاز وکیل-مشتری محافظت می‌شود.

ریپل استراحت کرد

SEC ایالات متحده در ماه دسامبر گذشته شکایتی را علیه ریپل مطرح کرد و ادعا کرد که فروش عرضه سهام XRP به ارزش بیش از 1.38 میلیارد دلار ثبت نشده است. پرونده حقوقی هنوز در مرحله تحقیق است زیرا هر دو طرف به دنبال کشف و جمع آوری اطلاعات هستند.

اما این بار ریپل استراحت کرد چون قاضی دادگاه سارا نتبرن تصمیم خود را به نفع ریپل اعلام کرد. قاضی دسترسی SEC به یادداشت‌های حقوقی درخواستی را رد کرد، با این استدلال که آنها بر اساس حق امتیاز وکیل-مشتری محافظت شده هستند:

وی گفت:

ریپل ادعا می‌كند كه ارتباطات درخواستی SEC بر اساس حق امتیاز وكیل-مشتری محافظت شده هستند كه آن حقوق از ریپل سلب نشده است.

جلسه دفاع عادلانه ریپل برگزار می‌شود

در 7 ماه مه، SEC علیه دفاعیات ریپل اعتراض کرد با این ادله که اسناد آنها از نظر حقوقی ناکافی است.

دفاعیات ریپل در برابر اتهامات SEC بر اساس این ادعا است که این آژانس به شرکت در مورد این واقعیت که ارز رمزنگاری شده آنها سهام نیست، هشدار نداده است.

پیش از این شرکت گفت: “در ادعای این دفاعیه، ریپل ادعا می‌كند كه اقدامات انجام گرفته و اقدامات انجام نشده SEC به اطلاع فعالان بازار نرسیده است كه آژانس XRP را به عنوان سهام در نظر گرفته است.”

با این حال، اگرچه تصمیم دادگاه، دسترسی SEC به مشاوره حقوقی ریپل را رد کرده است، قاضی هیچ موضعی در مورد قابل قبول بودن دفاعیات ریپل اتخاذ نکرد.

وی گفت:

دادگاه هیچ موضعی در مورد اینکه آیا ادعای دفاع ریپل قابل قبول است یا نه، اتخاذ نمی‌کند.

در همین حال، به نظر می‌رسد که برنامه و دیدگاه بلند مدت ریپلبه طور مداوم در حال تغییر است، اما بخش مهمی از برنامه آنها در دست SEC است.

هفته گذشته، مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس در مصاحبه‌ای در جریان کنفرانس مجازی Consensus 2021 گفت که هرگونه طرح عرضه عمومی (IPO) تا زمانی که این شرکت پرونده قضایی خود را با SEC حل و فصل کند، در انتظار است و تأکید کرد که آنها در نهایت عرضه عمومی ریپل را تأیید می‌کنند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا