Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

ثروت خالص ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، چیزی در حدود 209 میلیارد دلار است. این مبلغ حدود 861 میلیارد واحد دوج کوین می‌شود. او قصد دارد از این ثروت برای ادامه زندگی خود در مریخ استفاده کند. ماسک امیدوار است که این مقدار برای آینده زندگی او در مریخ کافی باشد.

در حالی که ایلان ماسک امیدوار است این پول برای ادامه عمر او در مریخ کافی باشد، برخی در جامعه دوج، رویای این را دارند که دوج کوین در آینده به ارز سیاره قرمز تبدیل شود.

ارزش دارایی ایلان ماسک 861 میلیارد دوج کوین است

مت والاس، یوتیوبر دوج کوین تلاش کرده است ثروت ایلان ماسک را به معادل دوج کوین محاسبه کند. طبق توییت والاس، ماسک با دارایی خالص 209.4 میلیارد دلار، معادل آن در محبوب ترین ارز دیجیتال میم تقریباً 861 میلیارد DOGE است. مت والاس اضافه کرد این مبلغ بیش از دارایی خالص وارن بافت (101.6 میلیارد دلار) و بیل گیتس (132.4 میلیارد دلار) است.

اعتقاد بر این است که ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، یکی از بزرگترین دارندگان دوج کوین در جهان است و ماسک به تازگی اعتراف کرده که DOGE را در اختیار دارد. با این حال، تعداد واحدهای دوج کوین در اختیار ایلان ماسک هنوز فاش نشده است.

دوج کوین ارز شماره یک مریخ

ایلان ماسک قبل‌تر توئیت کرده بود که امیدوار است دوج کوین های او برای ادامه زندگی‌اش در مریخ کافی باشد. برخی از طرفداران دوج کوین در تاپیک کامنت توئیت کردند که DOGE ممکن است در آینده به ارز رسمی مریخ تبدیل شود.

ماسک مشتاق پیشرفت DOGE است

همانطور که قبلاً توسط بیتشال گزارش شده بود، رئیس تسلا بر اهمیت کاهش هزینه‌های دوج کوین تاکید کرد. او همچنین با تیم دوج کوین در این زمینه همکاری کرده است. اوایل این هفته، ماسک از توییت بیلی مارکوس، بنیانگذار دوج کوین، که در آن از اعضای جامعه دوج کوین خواست تا گره‌های DOGE را در رایانه‌های خود اجرا کنند، حمایت کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها