اخبار آلتکوین‌ها

ریپل در دادگاه اولیه خود پیروز شد: آینده ریپل چه خواهد شد؟

ریپل دسترسی به دعوی مربوط به SEC در ارتباط با تعیین دارایی‌های رمزنگاری به عنوان اوراق بهادار را برنده می‌شود.

بر اساس قانون 360، قاضی دادگاه ایالات متحده سارا نتبورن با بخش عمده‌ای از درخواست متهمان موافقت کرد که حکم می‌کند یادداشت‌ها و صورتجلسه‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار در مورد رمزارزها قابل دریافت است. نتبورن همچنین به SEC و ریپل اجازه داد اختلافات را بر اساس این حکم مطرح کنند.

در ماه دسامبر، SEC شکایتی را علیه آزمایشگاه‌های ریپل مطرح کرد، مبنی بر اینکه مدیر عامل آن برد گارلینگهاوس و رئیس آن، کریستین لارسن، 1.38 میلیارد دلار از طریق یک پیشنهاد امنیتی بدون مجوز در آگوست 2013 جمع آوری کرده‌اند.

ریپل دعوی SEC را به چالش کشیده و ادعا کرده است که XRP شبیه بیت کوین یا اتریوم است که هر دو آنها توسط SEC در دسته بورس کالا قرار گرفته اند، علاوه بر انتقاد از اینکه SEC پس از گذشت 8 سال فعالیت ریپل شکایت خود از ریپل را طرح کرده است.

قانون 360 گزارش می‌دهد كه مشاور گارلینگهاوس، متیو سولومون، معتقد است كه اگر آنها شواهدی را در نظر بگیرند كه XRP را مشابه BTC یا Ether بداند، ممكن است دادخواست SEC با شکست روبرو شود، با توجه به اینكه مقررات نظارتی SEC فراتر از اوراق بهادار نیست.

با توجه به اینکه SEC هشت سال طول کشید تا شکایت خود را علیه ریپل مطرح کند، وکلای شرکت همچنین معتقدند که اگر بتوانند اسنادی را ارائه دهند که نشان‌دهنده تناقض مربوط به طبقه بندی قوانین SEC در برابر ریپل باشد، دادخواست SEC را تضعیف می‌کنند.

سولومون اظهار داشت: ما برای دفاع از خود به دسترسی به این اطلاعات نیاز داریم. با این حال، مشاور SEC، دوگان بلیس، از متهمان انتقاد کرده است که به جای دفاع از اقدامات غیرقانونی خود، با موشکافی در تصمیمات داخلی، کمیسیون را در محاکمه قرار داده اند: اقدامات پیش بردی همان مواردی است که باید در اینجا مورد توجه قرار گیرد.

در جریان دادرسی، قاضی نتبورن اظهار کرد توجه عمومی مردم به جلسه جلب شده است و بیش از 500 نفر از طریق شماره تلفن عمومی برای مشاهده پرونده با ما تماس گرفته‌اند. قاضی همچنین به یک نفر نسبت به پخش مجدد صدا از جلسه دادگاه برخلاف مقررات نیویورک هشدار داد. قاضی گفت: هر کسی که به این رفتار دست بزند ممکن است تحت مجازات کیفری قرار گیرد.

خارج از دادگاه

در تاریخ 6 آوریل، وکیل جرمی هوگان، که با علاقه پرونده را دنبال می‌کند، در توییتر شرکت کرد تا دستور توقف و انصراف در سال 2016 را که مشاور وقت آزمایشگاه ریپل صادر کرده بود را به اشتراک بگذارد و در آن، این شرکت را “یک شرکت ارز دیجیتال” توصیف می‌کند. او گفت:

من آماده جلسه استماع SEC در مقابل ریپل هستم و در برخی از اسناد غرق شده‌ام، به آنچه پیدا کرده‌ام توجه کنید. SEC در یک سند عمومی “… شرکت ارز دیجیتالی را با نام آزمایشگاه‌های ریپل خوانده است. هوگان افزود: SEC اکنون باید به دادگاه توضیح دهد که چگونه  ارز دیجیتال ” به ” سهام دیجیتال ” تبدیل شده است.

قیمت XRP علی رغم شکایت SEC، در این ماه در حال افزایش است و از ابتدای آوریل تقریباً 100٪ افزایش یافته است. XRP طی 24 ساعت گذشته تقریباً 20٪ افزایش داشته و در حال حاضر با قیمت 1.08 دلار معامله می‌شود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا