Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا خبرهای منفی برای ارز شیبا اینو شروع شده است؟

ادوارد اسنودن به جمع منتقدانی که زنگ خطر آینده شیبا اینو را به صدا درآورده‌اند، پیوست. او می‌گوید دارایی خود را روی سکه‌های سگ شرط بندی نکنید.

در توئیتی اخیر، مشاور سابق آژانس امنیت ملی به پیروان خود هشدار داد که پولی که به سختی به دست آورده‌اند را در «کلونی پول سگی» سرمایه‌گذاری نکنند؛

“این را با عشق می گویم: پس‌اندازی که به سختی به دست آورده‌اید را در کلونی ( کنایه از تعداد زیاد واحدهای شیبا ) ارز شیبا اینو سرمایه گذاری نکنید”

او معتقد است که بیش از این، شیبا اینو شانس پیشی گرفتن از بازار را ندارد. او در ادامه توئیت، کسانی را که با اخطار او مشکل دارند، تشویق کرد که به صحبت‌هایش توجه نکنند و را خود را پیش بروند تا سود ببرند.

زندگی خود را روی شیبا اینو قمار نکنید

“قاتل دوج کوین” با دستاوردهای خیره کننده خود سر و صدای زیادی ایجاد کرده است. کریپتوکارنسی عجیب در این ماه 826 درصد افزایش یافته و از نظر ارزش بازار به 10 ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شده است.

در اوایل این هفته، Shiba Inu عنوان بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری شده از لحاظ حجم معامله را به دست آورد و برتری دوج کوین را به چالش کشید.

اسنودن وقتی با یکی از اعضای جامعه روبرو شد، گفت که با مردمی که «زباله» می‌خرند، کاملاً خوب است. با این حال، او نگران کسانی است که ممکن است برای خرید شیبا اینو زندگی خود را قمار کنند.

نظرات یکشنبه اسنودن منعکس کننده نظرات ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا است. این میلیاردر، که گمان می‌رود مشوق سکه‌های سگ باشد، در توییتی نوشت که از روی کنجکاوی مقداری ارز دیجیتال خریده و از پیروانش خواسته است که دارایی خود را روی طبقه دارایی‌های سوداگرانه شرط‌بندی نکنند.

فردی که با خرید ارز شیبا میلیاردر دلاری شد

داستانی الهام‌بخش درباره شخصی که ۸۰۰۰ دلار شیبا اینو را به ۵.۷ میلیارد دلار تبدیل می‌کند، توسط رسانه‌های اصلی در سراسر جهان پوشش داده شده است. با این حال، مخالفان استدلال می‌کنند که این رالی همیشگی و پایدار نخواهد بود.

Shiba Inu و Dogecoin در حال حاضر بیش از 388 شرکت در شاخص S&P 500 ارزش دارند.

در توئیتی اخیر، مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، ارز شیبا اینو را با تولیدکننده خودروهای الکترونیکی تسلا مقایسه کرد و ادعا کرد که هر دوی آنها توسط جوامعی هدایت می‌شوند که شاگردهای جدید را می‌مکند.

شیدایی شیبا اینو به سایر کوین‌های مشابه سرایت کرده و Dogelon Mars طی هفته گذشته 270 درصد افزایش یافته است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها