Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

آیا توقف بعدی قیمت بیت کوین 24،000 دلار است؟ رابرت کیوساکی هشدار داد که “بزرگترین سقوط تاریخ جهان” نزدیک است. روز جمعه، به دنبال اظهارات فدرال رزرو ایالات متحده در مورد احتمال افزایش نرخ بهره، قیمت بیت کوین متحمل ریزش قیمت شد. در حالیکه سرمایه گذاران انتظار دارند نرخ تورم کاهش یابد، بیت کوین به این اخبار واکنش منفی نشان داد.

بیت کوین در زمان نوشتن این مقاله حدود 35،631 دلار معامله می‌شود و ممکن است اصلاح قیمتی بزرگتری صورت گیرد. این اظهارات بخشی از گفته‌های رابرت کیوساکی نویسنده کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر فقیر می‌باشد. وی در آخرین توییت خود پیش بینی کرد که “بزرگترین سقوط تاریخ جهان” نزدیک است.

نویسنده “پدر پولدار” پیش بینی کرد که افت قیمت بیت کوین تا سطح 24000 دلار برسد.

کیوساکی، که همچنین در املاک و مستغلات و فلزات گرانبها سرمایه گذاری می‌کند، به سمت دارایی‌های مختلف با ارزش از جمله بیت کوین جذب شده است. وی در توییتی در تاریخ 19 ژوئن، بار دیگر نگرانی‌های خود در مورد سیستم مالی را تکرار کرد. به طور خاص، کیوساکی یادآور می‌شود که بزرگترین حبابی که تاکنون جهان دیده است در حال حاضر بزرگتر شده است.

این اظهارات وی احتمالا به دلیل اخبار اخیر کمکهای محرک بیشتر از جانب دولت ایالات متحده است. در حال حاضر، برخی از قانون گذاران کشور برای دور چهارم بسته‌های معیشتی فشار می‌آورند.

کیوساکی ریزشی ویرانگر را پیش بینی می‌کند و در حال حاضر در حال خرید طلا و نقره بیشتری است. وی همچنین شاهد کاهش قیمت بیت کوین از سطح فعلی به سطح 24000 دلار است، و در آن سطح قصد دارد خرید بیت کوین بیشتری را انجام دهد. این نویسنده مشهور خلاصه کرد: “بهترین زمان برای ثروتمند شدن همین سقوط ها می‌باشند.”

کیوساکی تنها سرمایه گذاری نیست که در مورد ریزش قریب الوقوع بیت کوین هشدار داده است. علاوه بر کیوساکی، ویلی وو، آمار شناس محبوب، افت قیمت بیشتری را برای بیت کوین پیش بینی می‌کنند. از نظر او این ارز رمزنگاری در معرض خطر اصلاح جدی قرار دارد.

تنها نگرانی من در مورد ریسک ریزش بازار این است که اگر شاهد یک اصلاح عمده در ارزش سهام باشیم قیمت بیت کوین را به سمت پایین حرکت خواهد داد و اهمیتی ندارد که اصول فاندامنتال بر روی زنجیره چه می‌گویند. با توجه کردن به قدرت دلار در DXY، نشان می‌دهد برخی از سرمایه گذاران برای محافظت از سرمایه خود به سمت دلار حرکت می‌کنند.

در مارس 2020، ترس از انتشار ویروس کرونا در سراسر جهان منجر به تعطیلی در سراسر کشور شد. وحشت ناشی از عدم اطمینان اقتصادی باعث سقوط بازار سهام شد که این حس ناخوشایند به بازارهای ارزهای دیجیتال هم سرازیر شد. به گفته وو، اگر تاریخ تکرار شود و بورس اوراق بهادار نزول قیمت را شاهد باشد، اوضاع می‌تواند برای بیت کوین بدتر شود.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها