Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیان‌گذار تتر معتقد است که بیت کوین می‌تواند 300 یا حتی 500 درصد افزایش یابد.

در حالی که سفته‌بازان همیشه در مورد اعتبار تتر شایعه می‌سازند، این استیبل کوین موفق شده است سر و صداها را مدیریت کند و به رشد برسد. در واقع، با توجه به تقاضای روزافزون برای بیت کوین، مشاهده رشد تتر منطقی است. فقط در سال 2021، تتر تنها در مدت یک هفته به رکورد ایجاد 2 میلیارد دلار USDT رسید. به علاوه 1.5 میلیارد دلاری که هفته گذشته توانست وارد شبکه کند. با توجه به سقف بازار 43 میلیارد دلار ، نمی توان ادعا کرد که عرضه و گردش Tether تأثیر زیادی بر بازار دارد!

آلت کوین یکی دیگر از موضوعات بحث در طی مصاحبه اخیر با بنیانگذار تتر، ویلیام کوئیگلی بود. کوئیگلی با تأکید بر نیاز فوری شفافیت در مورد تتر افزود: شرکت و ذخایر آن باید حداقل هر سه ماه یکبار و حتی شاید ماهانه حسابرسی شود. هر بار که Tether چاپ می کنید، باید یک دلار به آن پول نقد اضافه شود. کوئیگلی، که این پروژه را در سال 2015 ترک کرد و اکنون صرافی WAX توکن‌های غیر همتا (NFT) را اداره می‌کند، تاکیید کرد:”هر ماه یک بار یا هر سه ماه یکبار باید حسابرسی شوند.”

با این حال اظهارات فوق الذکر توسط مدیرعامل تعجب آور نیست. ماه گذشته تتر به توافقی با دادستان کل نیویورک دریافت که طی آن ملزم به پرداخت 18.5 میلیون دلار بابت اتهام تلاش برای پنهان کردن ضررهای مالی توافق شدند، این توافق حتی اگر شرکت خلاف واقع را نیز گفته باشد نیز پابرجاست.

مدیران همچنین به عملکرد بیت کوین و سیر صعودی آن اشاره کردند. کوئیگلی اعتراف کرد که نسبت به تمایل بازار به پذیرش امثال تسلا، بانک هایی مانند جی پی مورگان ، گلدمن ساکس و همچنین صندوق های سرمایه گذاری تعجب کرده است.

طبق گفته کوئیگلی ، بازارها در یک دوره پس از رشد بیت کوین قرار دارند و این دلیل اصلی افزایش دارایی تا سال 2022 به بیش از 100000 دلار خواهد بود. او افزود: هر زمان که در 12 تا 18 ماه آینده این اتفاق بیفتد، بیت کوین می تواند بین 300 تا 500 درصد افزایش یابد در اینجا لازم به ذکر است که بنیانگذاران Gemini نیز خوش بینی مشابهی در مورد پیش بینی ارزش بیت کوین داشتند.

همانطور که گفته شد، بنیانگذار تتر به سیستم پرداخت نادرست بیت کوین اشاره کرد. همچنین وی افزود: پرداخت های رمزنگاری در سطح جهان به پرداخت های مبتنی بر بلاکچین روی خواهند آورد اما همه آنها در 5 تا 10 سال آینده به صورت بانک مرکزی، ارزهای دیجیتال و امیدوارم Tether و یا سایر استیبل کوین باشند آن گاه دیگر نیازی به پرداخت بیت کوین نیست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها