اخبار بیت کوین

جی‌پی مورگان: بیت کوین قطعا به زیر 25000 دلار خواهد رسید

جی پی مورگان اطمینان دارد که باز شدن صندوق بیت کوین گری اسکیل در 13 جولای باعث سقوط بیت کوین به زیر 25000 دلار خواهد شد

در 13 جولای، گری اسکیل قرار است قفل محصول گری اسکیل بیت کوین تراست (GBTC) خود را باز کند، که در حال حاضر به مدت 6 ماه قفل شده است. گری اسکیل نقش عمده‌ای در بازار ارزهای دیجیتال دارد، زیرا به سرمایه گذاران با ارزش خالص بالا، که معمولاً تحت نظارت هستند، توانایی دستیابی به بازار را بدون نیاز به تعامل با صرافی‌های ارزهای دییجتال را می‌دهد. در حال حاضر، محصول GBTC حدود 19 میلیارد دلار بیت کوین در اختیار دارد.

باز شدن صندوق GBTC باعث خرسی شدن بازار می‌شود

از دیدگاه جی پی مورگان، باز شدن قفل این محصول می‌تواند آغازگر فروش عمده سرمایه گذارانی باشد که بیش از شش ماه این محصول را نگه داشته‌اند.

نیکلاس پانیجیرزوغلو، استراتژیست جی پی مورگان نوشت که “فروش سهام GBTC که برای شش ماه تا ماه‌های ژوئن و جولای قفل بوده است به عنوان یک خبر منفی بیشتر برای بیت کوین ظاهر خواهد شد.”

جی پی مورگان در بلند مدت 25000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی می‌کند

به یاد بیاورید که مدتی قبل، این بانک اعلام کرد که بیت کوین می‌تواند پس از باز کردن قفل محصول، به 25000 دلار کاهش یابد. احتمالا این سرمایه گذاران تمایلی برای حفظ پول خود در این ارز دیجیتال ندارند و خاطرنشان کردند که در طولانی مدت بازار این ارز دیجیتال بسیار نزولی است.

هنوز کاهش قیمت تا سطح 25000 دلار پیش می‌رود و در بلند مدت این حرکت نزولی حتی بیشتر خواهد شد.

تحلیلگران موضع مخالفی را پیشنهاد می‌دهند

در همین حال، سرمایه گذار ارزهای دیجیتال، لارک دیویس، که جی پی مورگان را “استاد ایجاد ترس” نامگذاری کرده است، مطمئن است که پس از جولای دیگر هیچ قفل GBTC وجود نخواهد داشت، به این معنی که بازار خرسی ایجاد شده موقتی است و در ماه آگوست بسیار صعودی خواهد بود.

لارک همچنین ادعا می‌کند که ورود یک صندوق ETF بیت کوین نیاز به محصولات GBTC گری اسکیل را بخوبی روشن می‌کند. و به طور قطعی به سرمایه گذاران توصیه می‌کند که هنوز بیت کوین خود را نگهداری کنند، زیرا این بازار خرسی به دلیل دستکاری معامله گران قدیمی بزرگ در بازار است.

در توئیت وی آمده است:

من چه کار می‌کنم؟ همان توصیه و اقدام قدیمی. خرید بیت کوین به طور منظم و اگر کسانی که بازار را دستکاری می‌کنند در اواخر جولای به دستکاری بازار ادامه دهند من باز هم بیشتر خریداری می‌کنم.

با این حال، ویلیام کلمنته، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، در یک دیدگاه صعودی می‌گوید که بازار بیت کوین به پایین‌ترین حد خود رسیده است. قطعا، این گونه دیدگاه‌ها احساسات بازار را صعودی می‌کند و نشان می‌دهد که احتمالا حمام خون در شرف فروکش شدن است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا