Categories
اخبار آلتکوین‌ها, ایردراپ
زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت سولانا با عرضه ایردراپ‌های جدید و جذب کاربران جدید به شبکه افزایش می‌یابد.

قیمت سولانا در این ماه بیش از 50٪ افزایش یافته است زیرا پروژه‌های جدید عرضه ایردراپ‌ها بر روی بلاکچین SOL و هزینه‌های بالای اتریوم سرمایه‌گذاران را به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر سوق می‌دهد.

طی شش ماه گذشته پروژه‌های بلاکچینی که توکن‌های ایردراپ عرضه می‌کنند دوباره ظاهر شده‌اند. ایردراپ‌های عرضه شده توسط UNI و MEME به یاد می‌آورند که دریافت‌کنندگان پاداشی در حدود 20.000 تا 600.000 دلار بخاطر نگه داشتن توکن‌ها بدست آوردند.

یکی از رقبای اتریوم  (ETH) که در سه هفته گذشته پروژه‌های متعددی را با استفاده از ایردراپ‌ها مشاهده کرده است، Solana (SOL) است، یک پروژه منبع باز که با استفاده از فناوری بلاکچین بر ارائه راه‌حل‌های غیرمتمرکز مالی تمرکز دارد.

در حالی که سولانا به صراحت تلاش مشترکی برای راه اندازی این پروژه ها انجام نمی‌دهد، صرافی اصلی غیرمتمرکز این پروتوکل با نام سروم (SRM) مسئول آیردراپ اخیر COPE بود که 2000 توکن را بین کاربرانی که در هکاتون (رویدادی که به طور معمول چندین روز به طول می‌انجامد و در آن تعداد زیادی از افراد برای شرکت در برنامه‌نویسی رایانه‌ای مشارکتی با هم ملاقات می کنند.) مشترک DeFi شرکت سولانا و سرم شرکت کردند توزیع کرد.

ایردراپ COPE سرانجام در تاریخ 30 مارس با قیمت 0.50 دلار در سرم قرار گرفت و قیمت توکن در 11 آوریل به بالاترین سطح 5.43 دلار رسید و به دارندگان 10،860 دلار پاداش داد.

موفقیت ایردراپ COPE به یک سری از توکن‌ها و ایردراپ‌ها با نام‌های مشابه از جمله HOPE  ROPE و KOPE نیز منتقل شد که راه‌اندازی آنها در زنجیره بلوکی Solana با افزایش 55 درصدی قیمت SOL از ابتدای آوریل همزمان شده است.

ایردراپ‌های موجود در شبکه ممکن است به دلیل نیاز کاربران به SOL برای دریافت توکن‌های ایردراپ، نقش کمی در افزایش قیمت اخیر داشته باشد اما تشخیص آن بر اساس داده‌های موجود امکان پذیر نیست.

تراکنش‌ها در بلاکچین سولانا، از جمله افزودن توکن‌های جدید به کیف پول Sollet، برای اتمام مراحل اجرای قرارداد نیاز به مقدار کمی SOL دارد. بنابراین، کاربرانی که برای ورود به ایردراپ‌ها عجله دارند نیاز به خرید SOL و تأمین بودجه کیف پول خود برای ایجاد آدرس‌های جدید برای توکن‌های ایردراپ دارند.

تحلیلگران انتظار دارند روند ایردراپ ادامه یابد

برای کسانی که نگران از دست رفتن یا پایان فصل ایردراپ هستند، توییت اخیر سولانا حاکی از آن است که اکوسیستم سولانا تازه شروع به کار کرده است، به این معنی که احتمال وجود ایردراپ در آینده همچنان زیاد است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها