Categories
اخبار آلتکوین‌ها, اخبار مهم
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

AMC Theaters روی اضافه کردن ارز شیبا اینو به لیست گزینه‌های پرداخت ارز دیجیتال خود کار خواهد کرد.

به گفته آدام آرون مدیر عامل AMC (زنجیره سینماهای غول پیکر امریکایی)، این کمپانی به رویکرد دارایی دیجیتال خود ادامه می‌دهد. در یک تماس اخیر، آرون نشان داد که این شرکت در حال بررسی نحوه اضافه کردن آینده شیبا به عنوان یک روش پرداخت است.

اوایل سال جاری منابع خبری گزارش دادند که AMC به مشتریان خود اجازه خرید با BTC، ETH، LTC و BCH را آغاز کرده است. مدت کوتاهی پس از آن، این شرکت، ارز دیجیتال دوج کوین را نیز اضافه کرد.

در اواخر اکتبر، آرون در توییتر پرسید که آیا AMC باید همین کار را با قاتل دوج یعنی Shiba Inu انجام دهد یا خیر؟

به نظر می‌رسد که تسلط قاطع کسانی که معتقدند اضافه شدن باید «مطمئناً» اتفاق بیفتد، مدیرعامل را به کاوش در نحوه انجام آن سوق داده است.

قبلتر آرون قول داده بود که هنگامی که شرکت به طور کامل دارایی‌های دیجیتالی فوق الذکر را بپذیرد، Shiba Inu “نفر بعدی در رژه محبوب ارزهای دیجیتال ما خواهد بود.”

آرون اضافه کرد:

امروز می‌توانم تأیید کنم که در چند ماه گذشته با اشخاص ثالث بررسی کرده‌ایم که چگونه می‌توانیم ارزهای دیجیتال را بپذیریم و اینکه آیا AMC ممکن است حتی راه‌اندازی ارز دیجیتال خود را نیز در نظر بگیرد.

علاوه بر این، او توضیح داد که این شرکت «اکنون در حال گفتگو» با استودیوهای هالیوود متعددی است «درباره مفهوم سرمایه‌گذاری مشترک NFT های یادبود مربوط به عناوین اصلی فیلمی که در سینماهای ما نمایش داده می‌شوند».

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها