اخبار بیت کوین

خودروسازی فیسکر: در بیت کوین سرمایه‌گذاری نخواهیم کرد

مدیرعامل شرکت فیسکر (رقیب تسلا) می‌گوید در بیت کوین سرمایه گذاری نخواهد کرد.

مدیر عامل شرکت وسایل نقلیه الکتریکی Fisker با استناد به مسائل زیست محیطی گفت که برنامه‌ای برای خرید یا اجازه پرداخت با بیت کوین ندارد.

هنریک فیسکر، مدیر عامل شرکت، گفت که: شرکت خودروسازی فیسکر، قصد ندارد با بیت کوین معامله کند. طی مصاحبه اخیر، مقامات اجرایی همچنین به افزایش نگرانی‌های زیست محیطی پرداخته و بیان کردند که BTC را “یک راه حل پایدار” نمی دانند.

فیسکر با بیت کوین درگیر نخواهد شد

اگرچه اخیراً تسلا و ایلان ماسک مدیر عامل آن باعث آشفتگی گسترده بازارها شده‌اند، اما سازنده خودروهای الکتریکی در واقع یکی از بزرگترین دارندگان بیت کوین است. در اوایل سال جاری، این شرکت سندی را به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه داد که نشان می‌دهد در ژانویه 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است.

از آن زمان، تسلا با هر معامله در بیت کوین، اخبار آنرا اعلام می‌کند، که این سوال را در میان سایر شرکت‌ها ایجاد می‌کند که آیا آنها نیز باید از این مسیر پیروی کنند. شرکت اومبیل رانی فیسکر یکی از بزرگترین رقبای تسلا اما چنین برنامه‌ای ندارد.

هنریک فیسکر، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، اخیراً هرگونه پیش فرض مبنی بر اینکه شرکت وی می‌تواند خرید بیت کوین را بپذیرد، رد کرد. علاوه بر این، به نظر نمی‌رسید که او از نظر استفاده از این ارز دیجیتال تغییر دیدگاهی از خود نشان دهد.

من فکر نمی کنم کسی بتواند پیش بینی کند این ارز طی پنج سال آینده چه خواهد شد. در این مرحله، من واقعا با ارزهای واقعی مشکلی ندارم.

مصرف انرژی مسئله مهمی است

جالب است بدانید که فیسکر در پاسخ به اینکه چرا می‌خواهند از بیت کوین دوری کنند، در واقع پاسخ تسلا را بیان کرد. همانطور که می‌دانید، شرکت ماسک گفت که به دلیل “مسائل زیست محیطی” دریافت BTC برای محصولات خود را متوقف می‌کند.

بعداً، ایلان ماسک استدلال کرد که بیشتر استخراج بیت کوین از طریق سوخت‌های فسیلی حاصل می‌شود، که در گذشته بارها در مورد مضرات استفاده از این سوختها هشدار داده شده است .

با این وجود، مدیر اجرایی فیسکر گفت:

من فکر نمی‌کنم بیت کوین یک راه حل پایدار باشد. این ارز رمزنگاری با محیط زیست سازگار نیست و ما چنین ارزی را نمی‌پذیریم.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا