Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

با رکود بازار، پروتکل رن نقدینگی دیفای را از طریق ادغام فانتوم و ماتیک پالیگان تقویت می‌کند

این ادغام‌ها می‌توانند دارایی‌های جدیدی را به پلتفرم‌های محبوب دیفای در میان یک بازپرداخت گسترده در بازار وارد کنند.

از آنجا که بازارهای دارایی دیجیتال با یک بازپرداخت گسترده روبرو هستند، پروتکل پل متقابل زنجیره‌ای Ren ادغام با زنجیره‌های سازگار با EMV  فانتوم و پلی گان را اعلام کرده است که می‌تواند نقدینگی را در سراسر اکوسیستم دیفای تقویت کند.

روز جمعه در یک پست وبلاگ، رن اعلام کرد که پل RenVM اکنون از انتقال چهار ارز رمزنگاری محبوب به فانتوم از جمله بیت کوین، DOGE و ZEC پشتیبانی می‌کند. سه دارایی اضافی پل فانتوم نیز از جمله فایل کوین و لونا در حال ورود هستند. به همین ترتیب، رن در پستی در روز چهارشنبه، ادغام مشابه هفت دارایی با پلی گان را اعلام کرد:

در اطلاعیه فانتوم همچنین اشاره شد که رن “در حال حاضر در حال کار بر روی افزودن دارایی‌های مبتنی بر Ren به Curve ، QuickSwap ، BadgerDAO و موارد دیگر است.” در حالی که رن به عنوان پلی بین زنجیرها عمل می‌کند، همکاری اخیر با BadgerDAO در اتریوم نشان داد که همکاری با پروتکل دیفای می‌تواند هزینه و حجم پروتکل را برای همه طرفین ایجاد کند. در مورد Badger، قابلیت یکبار کلیک و سپرده گذاری با یک کلیک، جهش WBTC Badger را به یک چهارم میلیارد TVL رسانده است.

زنجیره‌های خاص مانند فانتوم و پلی گان در ماه‌های اخیر به طور فزاینده‌ای مورد تقاضا قرار گرفته‌اند زیرا توسعه دهندگان، سرمایه گذاران و دارندگان فارم به دنبال راه‌هایی برای فرار از کارمزدهای بالای اتریوم هستند. قبل از رکود اخیر بازار، زنجیره‌های سازگار با EMV میزبان اجرای پروتکل‌های اصلی دیفای بومی اتریوم بودند و توکن‌های زنجیره‌ای مانند MATIC ثابت کرده‌اند که از مقاوم‌ترین توکن‌ها در برابر بازار نزولی اخیر هستند.

یک حساب مشهور جامعه فانتوم از این پل به عنوان “جام مقدس” برای زنجیره استقبال کرده است و خاطرنشان کرد که این پل توانایی تقویت قابل توجه معیارهای کل مقدار قفل شده (TVL) برای پروتکل‌های مختلف دیفای فانتوم، از جمله SushiSwap ، Curve و C.R.E.A.M را دارد.

مایکل بورگس در یک پست وبلاگ گفت: “افزودن فانتوم با آوردن کاربردهای بیشتر برای فانتوم و حتی سرعت بیشتر از طریق RenVM به نفع تمام پروتکل‌ها است.” “ما برای اجرای این کار بسیار هیجان زده هستیم، زیرا این امر به تقویت برنامه برای کل اکوسیستم دیفای کمک می‌کند.”

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها