اخبار آلتکوین‌ها

وضعیت ورود سرمایه به کاردانو

بر اساس گزارش هفتگی صندوق سرمایه گذاری کوین شیرز، کاردانو گزارش ورودی سرمایه هفتگی صندوق دارایی دیجیتال کوین شیرز را بالا می‌برد

گزارش ورودی هفتگی CoinShares ، کاردانو (ADA) را با ورودی 10 میلیون دلار در بالای لیست خود قرار داده است.

این گزارش نشان می‌دهد کاردانو به دلیل افزایش نگرانی‌های زیست محیطی نسبت به دارایی‌های اثبات کار، عملکرد خوبی دارد.

در همین حال، بیت کوین در مجموع 111 میلیون دلار خروج سرمایه را نشان داد.

جدیدترین گزارش سرمایه صندوق دارایی دیجیتال هفتگی کوین شیرز نشان می‌دهد که کاردانو  (ADA) بالاترین ورودی 10 میلیون دلار را تجربه کرده است، در حالی که بیت کوین (BTC) 111 میلیون دلار خروج داشته است.

کاردانو در بالای نمودارهای ورودی سرمایه قرار دارد

در گزارش هفتگی جریان سرمایه به صندوق دارایی‌های دیجیتال، کوین شیرز بار دیگر از خروج گسترده سرمایه را از صنعت ارزهای رمزنگاری نشان می‌دهد. این گزارش نشان داد که هفته گذشته، در حالی که بسیاری از کوین‌ها با خروج مداوم سرمایه روبرو بودند، کاردانو 10 میلیون دلار ورودی سرمایه داشته است.

این گزارش معتقد است که “سرمایه گذاران کوین‌های اثبات سهام را براساس ملاحظات زیست محیطی انتخاب می‌کنند.”

موضوعات زیست محیطی در چند ماه اخیر به موضوعی داغ در دنیای ارزهای رمزنگاری شده تبدیل شده است و بسیاری نگران تأثیر استخراج بر زمین هستند.

دو هفته پشت سر هم است که علی رغم افت شدید سایر دارایی‌های دیجیتال، کاردانو ورودی‌های سرمایه شدیدی را مشاهده کرده است. در گزارش CoinShares در 17 مه، کاردانو در مجموع 6 میلیون دلار ورودی از دوره قبل داشته است.

از ابتدای سال تا به امروز، محصولات کاردانو 24 میلیون دلار از سرمایه موسسات سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده‌اند. در زمان نوشتن این خبر، کاردانو 1.53 دلار معامله می‌شود که 17 درصد بیشتر از قیمت باز شدن هفتگی است.

بیت کوین هنوز هم خروج گسترده‌ای را تجربه می‌کند

از طرف دیگر، بیت کوین برای دومین هفته متوالی دچار خروج سرمایه زیادی شد. CoinShares در گزارش خود در 17 ماه مه، شاهد خروج مجموع 115 میلیون دلار سرمایه از بازار بود. در این هفته، با 111 میلیون دلار خروج، اوضاع تقریبا مانند هفته قبل است. این دومین هفته متوالی بود که BTC پس از رکوردشکنی در هفته گذشته، بیش از 100 میلیون دلار خروج سرمایه داشت.

هفته گذشته بیت کوین کاهش قیمت جدیدی را به ثبت رساند و با مشاهده معاملات فروش به کمتر از 25000 دلار رسید. این بدترین رقم روزانه بود که در تمام سال دیده شد و هفته گذشته در یک سطح بالای جدید قرار گرفت.

این سقوط قیمت پس از آن اتفاق افتاد که ایلان ماسک اعلام کرد که تسلا دیگر BTC را به عنوان روش پرداخت قبول نمی‌کند. این خبر پس از بروز نگرانی ‌ای مهم زیست محیطی پیرامون بیت کوین و استخراج منتشر شد. دیگر داستانهای منفی که می‌توانند در این کاهش بازار نقش داشته باشند، سرکوب چینی‌ها و حرکت هنگ کنگ برای ممنوعیت معاملات خرده فروشی رمزنگاری است.

بیت کوین در حال حاضر حدود 34٪ ​​در معاملات ماهانه کاهش یافته است و پس از رسیدن به بالاترین قیمت 64،868  کمتر از دو هفته پیش، در سطح 38،475 دلار معامله شده است.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا