اخبار آلتکوین‌ها

بروزرسانی جدید بر روی کاردانو

چارلز هاسکینسون: در حال حاضر فعالیت عظیمی بر رو کاردانو در حال انجام است. یوری مولچان خبرنگار حوزه رمزارزها، در یک ویدیوی تازه منتشرشده، بنیانگذار IOHK چگونگی تحقق نقشه راه کاردانو و آنچه را که می‌توان در ماه آوریل و اواخر امسال انتظار داشت را به اشتراک گذاشت.

در ویدئویی که اخیراً با نصب نرم افزار جدیدی برای پخش روی صفحه نمایش ساخته شده است، بنیانگذار IOHK و کاردانو اظهار داشتند که فعالیت عظیمی در کاردانو در حال انجام است.

وی در مورد نقشه راه این ارز دیجیتال صحبت کرد، وی به ویژه به دارایی‌های بومی صادر شده در کاردانو، قراردادهای هوشمند، معاملات نفر به نفر و غیره اشاره کرد. (شرکت IOHK شرکت توسعه‌دهنده Cardano است که توسط هاسکینسون ایجاد شده است، وی همچنین یکی از بنیانگذاران اتریوم نیز است.)

“فعالیت عظیمی” که توسط هاسکینسون ذکر شده است ، شامل مقادیر زیادی NFT (توکن بی‌همتا ) صادر شده و همچنین دارایی‌هایی که بر روی کاردانو ایجاد شده‌اند.

پس از بررسی در سایت cardanoassets.com، هاسکینسون گفت که 18،460 دارایی در این بلاکچین وجود دارد که همگی ایجاد شده‌اند. وی افزود، این شبکه به سرعت در حال رشد است و دیدن این مسئله شگفت‌انگیز است.

امسال چه چیز دیگری به کاردانو اضافه خواهد شد؟

طبق نقشه راه و چارلز هوسکینسون، اگر کاردانو بتواند برنامه‌های تعیین شده در نقشه راه را حفظ کند، در پایان ماه آوریل، رویداد HFC (هارد فورک) آلونزو در قسمت کاردانو 360 اعلام خواهد شد. بنیان‌گذار IOHK اظهار داشت، حتی اگر برخی از آن‌ها کمی دیرتر اتفاق بیفتد، باز هم این اتفاقات قریب الوقوع است.

جدا از این مسئله، هاسکینسون گفت که برنامه Plutos Pioneer در حال انجام است. این یک برنامه برای جذب و آموزش توسعه‌دهندگان کاردانو در Plutus است، محیطی برای قراردادهای هوشمند مبتنی بر کاردانو که هنگام راه اندازی Alonzo از آن پشتیبانی کامل می‌شود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا