اخبار آلتکوین‌ها

این 3 توکن ابرچرخه بعدی آلت‌کوین‌ها هستند

تاجر و اینفلوئنسر حوزه ارز های دیجیتال (Nicholas Mertens) به بررسی سه توکن NFT و سه دیفای برای ابرچرخه بعدی آلت کوین‌هاست پرداخت. در این‌جا شش رمزارز که مرتنز در ویدئویی (با عنوان “Altcoin” Supercycle) است که در 22 مارس در کانال یوتیوب” DataDash “خود منتشر کرد. مرتنز ادعا کرد که آلت کوین‌های مورد بحث در این ویدئو می‌توانند عمل‌کرد بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم در رونق بازار داشته باشند که انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده رخ دهد:

در حال حاضر، آلت کوین‌ها زمان زیادی را برای یک چرخه ثانویه تنظیم می‌کنند… در ماه مه سال جاری، موج دوم چرخه آلت کوین موجود را که در حال حاضر در آن به سر می‌بریم، خواهیم دید.

پنکیک سوآپ

مرتنز صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (CAKE) را به عنوان یکی از آلت کوین های خاص برای طرفداران خود که باید مراقب آن باشند ، برجسته کرد. وی گفت که سکه پس از انجام اصلاح 50 درصدی در چند روز گذشته، آماده بازگشت است.

او در ادامه افزود:ما می توانیم در این‌جا مشاهده کنیم که به‌راحتی یک اصلاح 50 درصدی و سه روز سبز را در اینجا داشته ایم. در واقع، شما شروع به دیدن بازگشت حجم خریداران می کنید و شروع به پشت سر گذاشتن برخی از این روزها. برای من، دیدن این حجم خرید در مقابل خرید بیت کوین واقعا جالب است.

استکس و یونی‌ سوآپ

مرتنز در مورد Stacks (STX) که در آن پیش‌بینی می‌کرد برای یک رالی آماده می‌شود نیز اصرار می‌کرد. آلت کوین altcoin DeFi Uniswap (UNI) به گفته وی در حال ایجاد یک شکستن رکورد دیگر است، وی بیان کرد: همزمان با خبر بروزرسانی یونی V3 همه منتظر یک رشد شدید از سمت این توکن هستند.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا