اخبار آلتکوین‌ها

در دادگاه جدید ریپل چه گذشت؟

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برنده حق دسترسی به اطلاعات خارج از کشور در برابر ریپل است قاضی سارا نتبرن به نفع SEC تصمیم می‌گیرد. تفاهم نامه چند جانبه به SEC اجازه می‌دهد تا اطلاعات را کسب کند. هیچ مدرکی نشان دهنده این امر که SEC در تلاش است “Ripple را” بترساند، وجود ندارد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در جنگ مداوم علیه ریپل حق کمک خارجی را بدست آورده است. پیش از این، این شرکت فناوری در تلاش بود تا نهاد دولتی را از دریافت اطلاعات نظارتی بیشتر از خارج از کشور منع کند.

شرکت تازه تأسیس بلاکچین در حال حاضر با یک پرونده قضایی از طرف SEC به اتهام عرضه غیرقانونی اوراق بهادار دست و پنجه نرم می‌کند. موسس ریپل، کریستین لارسن و مدیر عامل شرکت براد گارلینگهاوس به انجام عرضه غیرقانونی اوراق بهادار متهم شدند.

این تصمیم به عنوان رد درخواست ریپل برای صدور حکمی مبنی بر درخواست از شاکیان در مورد “توقف استفاده از درخواست‌های کمک خارجی به منظور کشف و […] تحویل دادن تمام اطلاعات از قبل جمع آوری شده” مطرح شده است.

اکنون، قاضی سارا نتبورن به نفع SEC تصمیم صادر کرده و درخواست ریپل را متوقف کرده است. این درخواست به SEC دستور داد تا برای کسب اطلاعات در مورد معاملات XRP ریپل با مراجع نظارتی از سایر کشورها ارتباط برقرار کند و ریپل باید تمام اسناد خواسته شده را تهیه کند.

SEC با قانونگذاران خارجی تماس گرفت تا بداند آیا معاملات انجام شده از طریق حساب‌های خارج از کشور قیمت ریپل را تغییر می‌دهد یا خیر.

این شرکت فناوری استدلال کرد که SEC باید ارتباط خود را با قانون گذاران خارجی قطع كند، زیرا این اقدام با كنوانسیون لاهه مطابقت ندارد. ریپل همچنین استدلال کرد که SEC با تماس با نهادهای نظارتی خارجی از روش‌های ایجاد رعب استفاده می‌کند، اما قاضی نتبورن اعتقاد دارد که این ادعا بر اساس شواهد مطرح نشده است.

“متهمان استدلال می‌كنند كه استفاده از درخواستها نامناسب است زیرا (1) آنها خارج از محدوده قوانین فدرال آیین دادرسی مدنی، مجازات نامه‌ها و كنوانسیون لاهه برای به دست آوردن اطلاعات از كشورهای خارجی عمل می‌كنند ، و (2) تأثیر این اقدامات ترساندن شرکای تجاری خارجی ریپل است. هیچ مدرکی نشان نمی‌دهد که SEC درخواستهای خود را با سو نیت انجام داده باشد. به همین ترتیب، دادگاه فقط نکته اول را بررسی می‌کند.” نتبرن در حکم خود گفت.

ریپل ادعا می‌کند که SEC از “از حملات شخصی و قانون قضایی بی ربط استفاده می‌کند تا دادگاه را از درخواست شایسته دارندگان XRP برای مداخله منصرف کند.”

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا