Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: 3 دقیقه

بنیانگذار اتریوم شب گذشته اکثر توکن‌های ارز شیبا موجود در کیف پول خود را به آدرس سوزاندن ارسال کرد. وی همچنین با ارسال پیام در شبکه از پروژه‌های رمزنگاری خواست که هیچ توکنی بدون رضایت برای او ارسال نکنند.

نکته‌های کلیدی

ویتالیک بوترین بیش از 410 تریلیون از توکن‌های ارز شیبا را در کیف پول خود سوزانده است، و توضیح می‌دهد که او نمی‌خواهد “منبع قدرت” باشد.

بوترین اخیراً بخش عمده ای از ارز شیبا و سایر توکن‌های با لوگوی سگ را به کیف پول اتریوم خود تحویل داده است.

هفته گذشته بوترین یک میلیارد دلار ارز شیبا به همراه برخی از توکن‌های دیگر را به سازمانهای خیریه مختلف ارسال کرد.

هفته گذشته پس از ارسال یک میلیارد دلار ارز شیبا به صندوق امداد COVID-19 هند، ویتالیک بوترین 41٪ از توکن‌های در گردش را سوزانده است.

ویتالیک بوترین ارز شیبا را می‌سوزاند

ویتالیک بوترین بخشی از زمان آخر هفته خود را صرف سوزاندن کوین‌های با لوگوی سگ کرد.

بنیانگذار اتریوم شب گذشته 410،241،996،771،871.894771826174755464 ارز شیبا را به آدرس سوزاندن ارسال کرد، که معادل 41٪ از موجودی در گردش است.

بوترین مقادیر زیادی ارز شیبا و سایر به اصطلاح “توکن‌های با لوگوی سگ” را در کیف پول اتریوم خود دریافت کرده بود. کیف پول او را بسیاری از افراد در حوزه رمزنگاری می‌شناسند، بنابراین چندین پروژه تصمیم گرفته‌اند که در گذشته، احتمالاً به عنوان یک تاکتیک بازاریابی چریکی، توکن‌های خود را به آدرس وی ارسال کنند.

هفته‌های اخیر بعد از افزایش قیمت دوج کوین، بسیاری از پروژه‌های رمزنگاری با مضمون سگ مورد توجه قرار گرفته‌اند. مشتقات دوج کوین چهارشنبه گذشته ناخواسته در معرض توجه قرار گرفتند، زمانی که بوترین شروع به مبادله توکن‌هایی که برای ETH دریافت کرده بود و ارسال کوین‌ها به موسسات خیریه مختلف کرد. در جریان فعالیت‌های بشردوستانه، وی 50.69 تریلیون ارز شیبا را به صندوق امداد کووید 19 کمک کرد. ارزش اهدا برابر با 1،1 میلیارد دلار بود.

شب گذشته، پس از سوزاندن توکن‌های ارز شیبا، بوترین با ارسال یک پیام اینترنتی، توضیح داد که نمی‌خواهد بدون رضایت هیچ توکنی دریافت کند. “لطفاً بدون رضایت من کوین یا قدرت از پروؤه خود را ندهید!” او گفت. “من * نمی خواهم * از این نوع منبع قدرت باشم.” بوترین همچنین “جوامع توکن‌های سگ” را بخاطر تمایل آنها برای حمایت از اهداف خیرخواهانه تحسین کرد و از سایر پروژه‌ها خواست تا به خیریه‌ها توجه کنند. پیام کامل این بود:

من تصمیم گرفتم 90٪ از توکن‌های شیبا را در کیف پول خود بسوزانم. 10٪ باقیمانده را به یک موسسه خیریه (که هنوز تصمیم نگرفته است) با مقادیر مشابه با مبلغ اهدا شده به صندوق کووید 19 در هند  (برای جلوگیری از خسارات جانی) اما با گرایش طولانی‌تر ارسال می‌شود. کووید 19 اکنون یک مشکل بزرگ است، اما مهم است که به آینده بلند مدت نیز فکر کنیم!

نگه داشتن باقیمانده کوین‌ها در کیف پول 0xab58 برای همیشه گزینه انتخابی من نبوده است. فقط به دلایل امنیتی، مجبور به انتقال آنها به کیف پول بهتری شدم و هر معامله‌ای که انجام می‌دهم به عنوان یک عمل تفسیر می‌شود. بنابراین … احتمالا فوراً کار مفید را انجام می‌دهم.

من واقعاً تحت تأثیر نحوه برخورد جوامع توکن‌های با لوگوی سگ با کمک‌های مالی اخیر قرار گرفته‌ام! بسیاری از افراد جامعه کوین‌ها با لوگوی سگ، سخاوت و تمایل خود را نشان داده‌اند که نه تنها بر سود خود تمرکز می‌کنند بلکه به بهبود جهان به طور کلی علاقه مند هستند. من از همه کسانی که با جدیت این کار را انجام می‌دهند حمایت می‌کنم.

اما برای هر کسی که در آینده کوین ایجاد می‌کند، لطفاً بدون رضایت من از پروژه خود به من کوین یا قدرت ندهید! من نمی‌خواهم * از این نوع منبع قدرت باشم. بهتر است فقط کوین‌ها را مستقیماً به یک موسسه خیریه شایسته اختصاص دهند.

قیمت شیبا اینو در پی اقدام خود بیانیه‌ای را در توییتر خود منتشر كرد و اعلام كرد كه “این تنها آغاز كار” این پروژه است.

هنوز مشخص نیست که بوترین قصد دارد با کوین‌های باقی مانده خود چه کاری انجام دهد. بوترین از زمان ارسال پیام از شب گذشته فعال بوده است: سابقه معاملات وی نشان می‌دهد که او صبح روز دوشنبه را صرف تبادل توکن‌ها و سایر توکن‌های LabraDoodle LOODL و ETH در یونی سواپ کرده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها