Categories
اخبار آلتکوین‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دوج کوین علیرغم حمایت مستمر ایلان ماسک در آستانه خروج از 10 ارز دیجیتال برتر بازار است

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با اعلام اینکه قصد دارد عکس دیگری از فلوکی که نژادی از سگ شیبا اینو است را در روز دوشنبه منتشر کند، به طرفداران دوج کوین قول فعالیت بهتر داد.

تویت ایلان ماسک:

نکته خوبی است، با تیم بحث می‌شود. عکس فلوکی فردا (elonmusk  دو اکتبر 2021)

Floki Inu ، نسخه کپی دوج کوین است که در بایننس اسمارت چین راه‌اندازی شده.

پس از اینکه ماسک اولین عکس سگ خود که فلوکی، نژادی از سگ شیبا اینو است را برای لذت طرفدارانش منتشر کرد، این میم کوین جدید 100 درصد افزایش قیمت گرفت.

ماسک، که در حال حاضر ثروتمندترین فرد روی کره زمین با ثروت خالص 200 میلیارد دلار است، اخیراً اظهار داشت که ارز دیجیتال نمی‌تواند از بین برود، اما معتقد است که دولت‌ها می‌توانند رشد این صنعت را کند کنند.

توئیت‌های ایلان ماسک همچنان در روند بازار ارز دیجیتال تاثیرگذار است. باید دید که این توئیت ایلان ماسک علاوه بر اینکه باعث افزایش قیمت صد در صدی فلوکی اینو شد، آیا بر قیمت شیبا اینو و یا دوج کوین تاثیر مثبتی خواهد داشت یا نه؟

“سلب مسئولیت”

تمام اطلاعات موجود در وب سایت ما با حسن نیت و فقط برای اطلاعات عمومی منتشر شده است. هرگونه اقدامی که خواننده بر اساس اطلاعات موجود در وب سایت ما انجام دهد، بر عهده خود اوست.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها