Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی WazirX رمزنگاری هندی متعلق به بایننس از حجم معاملات روزانه 200 میلیون دلار عبور کرد. چشم‌انداز این صرافی برای رسیدن به 1 میلیارد دلار  حجم معامله در سال .2021 بر اساس آمار Coinmarketcap صرافی Wazirx بیست و هفتمین صرافی در جهان بر اساس ترافیک، نقدینگی، حجم معاملات و اطمینان به قانونی بودن حجم معاملات است. حجم معاملات 24 ساعته این صرافی در حال حاضر 285 میلیون است.

صرافی بایننس صاحب صرافی آنلاین رمزارز هندی WazirX از حجم معاملات روزانه 200 میلیون دلار از زمان راه اندازی آن در مارچ 2018 عبور کرد. این بالاترین حجم معاملات ثبت شده برای هر صرافی رمزارز در بازار هند می‌باشد که به علت عدم اطمینان نظارتی بر استفاده و بکار گرفتن رمزارزها توسط کسب و کارها و افراد در این کشور است.

نیشال شتی، بنیانگذار WizarX به Financial Express Online اعلام کرد که حجم معاملات روزانه مقیاس عملکرد صرافی را نشان می دهد. حجم بیشتر منجر به نقدینگی بیشتر و نقدینگی بیشتر این اطمینان را می دهد که معامله گران با حداقل اختلاف بین خرید و فروش بهترین قیمت‌ها را دریافت می‌کنند.

WazirX بالاترین میزان نقدینگی و حجم معاملات را در بازار INR در هند دارد. WazirX بخشی از گروه بایننس مستقر در مالت است که از 180 کشور جهان کاربر دارد. طبق ادعاهایی بایننس، این صرافی ماهانه 2.3 میلیارد دلار و 1.75 میلیون کاربر ثبت شده در پلتفرم خود دارد.

بهترین توکن‌های معاملاتی در هند

BTC ،WRX ،TRX ،ETH ،MATIC ،DOGE ،ZIL از بهترین توکن‌های معاملاتی در هند هستند. مشتریان ما در سراسر کشور پخش شده‌اند. اهالی متروس بخش عمده‌ای از مشتریان را تشکیل می‌دهند اما سایر شهرها با سرعت زیادی در حال رشد هستند. اکثر کاربران در محدوده سنی 22 تا 30 سال قرار دارند. این شرکت نوپا سال گذشته در ماه مارس صندوق 50 میلیون دلاری “Blockchain for India” را برای سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های رمزنگاری/ بلاکچینی در هند راه اندازی کرد. به گفته صرافی WazirX، بیش از 7 میلیون نفر دارای بیش از 7،500 کرور دارایی رمزارز هستند که سرنوشت آنها تا زمانی که هند بازار رمزنگاری را تنظیم نکند، معلق است.

با این حال، در اولین اقدامی که می‌تواند برای تنظیم رمزنگاری‌ها درهند خوانده شود، دولت ماه گذشته آشکار کردن سود و زیان حاصل از تراکنش ها بر اساس رمزارزها، مقدار رمزارزهای نگهداری شده، سپرده ها یا پیش پرداخت ها بر اساس رمزارزها در ترازنامه را برای شركت ها اجباری كرده است. در اطلاعیه منتشر شده، وزارت امور شرکتپ‌ها اعلام کرده است که اصلاحات انجام گرفته در جدول 3 قانون شرکت‌ها از اول آوریل 2021 به اجرا در خواهد آمد.

دولت همچنین گفته بود که سود حاصل از رمزارزها مشمول مالیات می‌شود در حالی که GST در سرویس‌های مبادلات رمزنگاری اعمال می‌شود. صرف نظر از ماهیت تجارت، مالیات بر درآمد کل باید شامل تمام درآمد از هر منبع درآمدی باشد… سود حاصل از انتقال رمزارزها / دارایی‌ها تحت عنوان درآمد مشمول مالیات می‌شود.

وزیر امور خارجه وزارت دارایی آنوراگ سینگ تاکور در پاسخ به سوالی در Rajya Sabha گفت:ارائه هر سرویس، اگر به طور خاص معاف نباشد، تحت GST مشمول مالیات است و هیچ سرویس مربوط به مبادله رمزارز از مالیات معاف نشده است. صرافی WazirX در حال حاضر قصد دارد 1 میلیارد دلار از حجم معاملات روزانه را در سال 2021 به دست آورد. شتی بیان کرد:

ما سخت در تلاش هستیم تا مقررات رمزنگاری مثبت را در هند وضع کنیم. وزیر دارایی ما اظهار داشت که هند رمزار‌ز ها را ممنوع نمی‌کند. ما اعتقاد داریم که بازار هند به سرعت در حال رشد است و دولت ما مقررات رمزنگاری مثبت را وضع می‌کند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها