Categories
اخبار صرافی‌‌ها
زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جمینی: متیک، سوشی و اوشن را برای سپرده‌ گذاری و نگهداری اضافه می‌کند. صرافی‌ ارز دیجیتال جمینی، از میلیاردرهای رمزنگاری دوقلوهای Winklewii، اطلاعیه جدیدی را برای لیست کردن توکن‌های جدید منتشر کرده است. امروز، جمینی توکن‌های DeFi، دارایی‌های زیرساختی و کوین‌های سودمند را به مکانیزم‌های نگهداری خود اضافه می‌کند.

لیست توکن‌ها

Somnium Space (CUBE)، BarnBridge (BOND)، Injective Protocol (INJ)، Livepeer (LPT)، Polygon (MATIC)، پروتکل اوشن (OCEAN) و SushiSwap (SUSHI) برای سپرده گذاری و نگهداری در جمینی پشتیبانی می‌شوند. معامله این شش دارایی خیلی زود آغاز می‌شود، در حالی که توکن OCEAN توسط Ocean Protocol فقط برای خدمات نگهداری در دسترس خواهد بود. معاملات در ماژول‌های API / FIX و ActiveTrader by توسط گمینی به صورت جفت با دلار آمریکا (USD) آغاز می‌شود.

سپس، معامله با دارایی‌های جدید در برنامه تلفن همراه و در رابط وب گمینی آغاز می‌شود. دارایی‌های جدید به جفتUSD ، GBP ، EUR  ،CAD  ،AUD  ،HKD و SGD اضافه می‌شوند. جالبترین قسمت این اطلاعیه، تمدید مجموعه دارایی‌های DeFi در جمینی است. BarnBridge (BOND)، SushiSwap (SUSHI) و Injective Protocol (INJ) کوین‌های بومی محبوب اکوسیستم‌های مالی غیرمتمرکز (DEFI) هستند.

توکن‌های پولیژن (MATIC) و پروتکل اوشن (OCEAN) نیز در امور مالی غیرمتمرکز استفاده می‌شوند. با این لیست تعداد کل رمزنگاری‌های موجود در جمینی به 39 عدد می‌رساند. در 25 سپتامبر سال 2020، جمینی بمب خبری خود را اعلام کرد زمانی که جمینی اولین صرافی قانونی در آمریک بود که نوکن‌های غیرمتمرکز را معرقی کرد: Yearn.Finance (YFI) ، Curve Finance (CRV)، Balancer (BAL) و سایر دارایی‌های دیفای را لیست کرد.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها