اخبار صرافی‌‌ها

اطلاعات کاربران صرافی‌های آمریکا در تصرف اداره مالیات

دادگاه به سازمان مالیاتی آمریکا اجازه می‌دهد اطلاعات کاربران را از صرافی‌ های معتبر ارز دیجیتال بدست آورند. ماموران مالیاتی بدنبال بدست آوردن اطلاعات کاربران صرافی رمزنگاری کراکن هستند. دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا با کمک احضاریه دو چراغ سبز خود را برای دریافت هویت مالیات دهندگانی که از صرافی محبوب ارز رمزنگاری شده Kraken استفاده کرده‌اند، به سرویس درآمد داخلی نشان می‌دهد.

آژانس دولتی در جستجوی اطلاعاتی درباره کاربرانی است که کل حجم معاملات آنها طی یک دوره چهار ساله (2016 تا 2020) بیش از 20000 دلار بوده است. چاک رتیگ، نماینده امور مالیاتی ایلات متحده ادعا می‌کند که احضاریه برای کشف افرادی که از پرداخت مالیات خود امتناع می‌ورزند ضروری است: هیچ عذری برای مالیات دهندگان در مورد ارائه گزارش درآمد و مالیات ناشی از معاملات ارز مجازی وجود ندارد.

از سال 2017 این کار آغاز شده است

ماه گذشته، سازمان امور مالیاتی همچنین حکم دادگاه ex parte را برای ارسال احضاریه به دو شرکت خدمات پرداخت Circle، که اپراتور استیبل کوین USD (USDC) شناخته می‌شود را به دست آورد.

در سال 2017، سازمان امور مالیاتی پیروزی بزرگی در دادگاه علیه کوین بیس، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده در ایالات متحده به دست آورد که به آن امکان داد تا از کاربران این شرکت که ممکن است از پرداخت مالیات خود طفره بروند، تحقیق کند. این حکم زمینه را برای سیر صعودی احضار نامه‌های دیگر فراهم کرده است. در سال 2019، دولت ایالات متحده نامه‌های هشدار دهنده‌ای را به بیش از 10 هزار دارنده ارز رمزنگاری ارسال کرد.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا