Categories
اخبار اتریوم
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ ها فقط در 10 دقیقه 1.5 میلیارد دلار اتریوم از بایننس منتقل می‌کنند

داده‌های تحلیلی نشان می‌دهند که مقدار زیادی اتریوم از بزرگترین صرافی رمزنگاری در مدت ده دقیقه خارج شده است.

نمودار ارائه شده توسط کریپتوکوانت نشان می‌دهد که، در اوایل امروز، 527،459 اتریوم فقط در مدت ده دقیقه از بایننس خارج شد: اتفاقی که فقط موسسات مالی یا نهنگ‌های دیگر قادر به انجام آن هستند.

آیا موسسات اتریوم را در کف قیمت خریداری می‌کنند؟

داده‌های کریپتوکوانت نشان می‌دهند که، ارزش کل نیم میلیون اتریوم برداشت شده برابر با یک میلیارد و 524،897 دلار است.

بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ، در زمان نوشتن این خبر، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ، اتریوم، با قیمت 2،895 دلار معامله می‌شود.

این میزان هنوز 34 درصد کمتر از بالاترین رقم این کوین یعنی 4376 دلار در 12 ماه مه است. مقدار اتریوم برداشت شده نشان می‌دهد که این کار احتمالا توسط موسسات مالی انجام شده است که این کوین را خریداری می‌کنند در حالی که قیمت آن تقریباً نصف پایین‌ترین رکورد اخیر خود است.

شخصی در نظرات پیش بینی کرده است که نهنگ‌ها برای حرکت اتریوم به سمت پروتکل اجماع اثبات سهام (PoS) آماده می‌شوند، بنابراین تاکید می‌کند که این وجوه ممکن است به زودی در قرارداد سپرده گذاری اتریوم 2 قفل شود.

کریپتوکوانت وضعیت را روشن می‌کند

این آژانس اظهار نظر کرد که این تغییرات اتریوم در حالی انجام می‌شود که بایننس بودجه را به کیف پول‌های سرد خود منتقل می‌کند.

دريافتيم كه اين خروج‌ها، انتقال داخلي به كيف‌هاي پولي جديد بایننس است.

اتریوم قفل شده برای استیکینگ اتریوم 2 به سقف جدید 4.9 میلیون رسید

چند ساعت پیش، تیم Glassnode نموداری را منتشر کرد که نشان می‌دهد میزان اتریوم قفل شده در قرارداد سپرده گذاری اتریوم 2 به بالاترین سقف خود یعنی 4،944،034 ETH رسیده است.

این مبلغ معادل 14،284،023،286 دلار است.

در تاریخ 25 مه، زمانی که ارزش کل اتریوم بالغ بر 4،884،994 اتریوم بود، این شبکه دارای 143،266 اعتبار سنج فعال بود که طبق آمار کاربران توییتر @ eth2validators ، روزانه 963 افزایش می یابد.

تعداد کیف پول‌هایی با بیش از 1000 اتریوم

از آنجا که قیمت اتریوم هنوز بسیار پایین‌تر از بالاترین سطح قیمتی خود است، به طوری که بسیاری انتظار دارند این کوین در آینده نزدیک سر به فلک بکشد، به نظر می‌رسد که نهنگ‌ها اتریوم بیشتری خریداری می‌کنند.

داده‌های به اشتراک گذاشته شده توسط تیم Glassnode نشان می‌دهد که مقدار کیف پول‌هایی که دارای 1000+ اتریوم هستند، به پایین‌ترین سطح چهار ساله یعنی 6349 رسیده است.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها