اخبار اتریوم

آنتونی اسکاراموچی؛ بازار بزرگی در انتظار اتریوم است!

“بازار بسیار بزرگی” انتظار اتریوم را می‌کشد!

در حالی به نظر می‌رسید که بنیانگذار SkyBridge Capital، آنتونی اسکاراموچی “بطور خاص بر روی بیت کوین متمرکز شده است”، او امروز طی مصاحبه‌ای نظر خود را در مورد اتریوم اعلام کرد. مدیر پیشین ارتباطات کاخ سفید اظهار داشت که برای بزرگترین آلت کوین (اتریوم) “یک بازار بسیار بزرگ” وجود دارد. وی پیش بینی کرد که شبکه این کوین “فاندامنتال خوب و قوی ای دارد و رشد خواهد کرد.”

در حقیقت، اسکاراموچی گفت که SkyBridge “مطمئناً در آینده می تواند” یک صندوق متمرکز بر اتریوم داشته باشد. با توجه به اینکه چرا او شخصاً اتریوم را دوست دارد، مدیران در مورد افزایش علاقه به NFT ها بر اساس اتریوم و فناوری اطراف آن اظهار نظر کردند. او اضافه کرد:

فناوری‌های شکل گرفته اطراف اتریوم قرار است آن را به یک ارز رمزنگاری شده با ارزش و همچنین چیزی که مردم با آن معامله می کنند تبدیل کند. من اتریوم را دوست دارم … من در مورد اتریوم حس مثبتی دارم. همچنین او خاطر نشان کرد که او در تجارت نهادگرایی فعالیت می کند و مانند یک نهادگرا فکر می کند و اولین قدم او تمرکز بر بیت کوین است.

علاقه اسکاراموچی به بیت کوین ممکن است پس از تأسیس صندوق بیت کوین توسط Skybridge Capital که در کنار رقابت بر سر ارزهای رمزنگاری شده رشد کرده بود، شدیدتر شود. این شرکت طی ماه های نوامبر و دسامبر سال گذشته حدود 310 میلیون دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده بود و طی چند هفته اول، ارزش این صندوق به 360 میلیون دلار رسید.

از آنجا که چالش واقعی در معرفی و کشاندن مشتریان جدید به سمت ارزهای رمزنگاری شده است، اسکاراموچی ترجیح می دهد حداقل در حال حاضر روی بیت کوین تمرکز کند. علاوه براین، با افزایش محبوبیت این دارایی‌ها، این مفهوم به او کمک می کند تا 26000 مشتری خود را متقاعد به خرید حداقل یک کوین کند.

پیش از این اسکاراموچی قدرت بیت کوین خود را برای تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه خود برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده نشان داد. وی در صحبت با تیم CNBC گفت: برای ما، این ارز رمزنگاری شده (بیت کوین) نوک کوه یخ است. من به مشتریانم می گویم خواه ناخواه، دنیا به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود.

مدیر محتوا

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

نوشته های مشابه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا