Categories
اخبار بیت کوین
زمان مطالعه: 2 دقیقه

نهنگ‌های بیت کوین (BTC) در حالی که سرمایه گذاران کوتاه مدت ضررهای عمده را ثبت می‌کنند، دوباره خرید خود را آغاز کرده‌اند.

پس از آنکه بیت کوین نوسان قیمت زیادی را نشان داد و دو بار به زیر 35000 دلار رسید ترس از دست دادن سرمایه عمده‌ای در بازار رمزنگاری شکل گرفت. این در حالی است که چین اعلام کرده است یک سرکوب بزرگ علیه استخراج کنندگان بیت کوین انجام داده است.

این تصحیح شدید قیمتی 15٪ باعث شده است که بیت کوین (BTC) بیش از 100 میلیارد دلار از سرمایه بازار خود را در کمترین زمان از دست بدهد. البته، نوسان در سراسر بازار رمزنگاری احساس می‌شود و تا زمان نوشتن این خبر سرمایه بازار ارزهای رمزنگاری 13٪ کاهش یافته است.

با این حال، همانطور که در طی هر اصلاح بازار اتفاق می‌افتد، بیت کوین از دست افراد ضعیف به دست افراد قدرتمند از نظر سرمایه انتقال می‌یابد. نهنگ‌های بیت کوین پس از نقد کردن دارایی خود در زمان سقوط اول بازار در 17 مه، روند خود را تغییر داده و در حال خرید بیت کوین هستند. فیلیپ گرادول، اقتصاددان ارشد Chainlaysis، روند معکوس شدن را مشخص می‌کند. با این حال، نقد کردن هم اکنون بیشتر از میزان انباشت است.

همچنین‌، گرادول اشاره کرد که میزان سپرده‌های بیت کوین در صرافی‌ها در طی سقوط بازار در روز جمعه (21 مه) در مقایسه با سقوط بازار در اوایل روز چهارشنبه، 19 مه کاهش یافته است. در سقوط قیمت روز چهارشنبه، سپرده‌های ارز بیت کوین برابر با ششمین سقف تاریخی بیت کوین است.

ورودی بیت کوین به صرافی‌ها در مقایسه با 180 روز گذشته همچنان بالا است، اما روند فروش مانند گذشته نیست. ورودی در پایان روز 19 مه به 271 هزار بیت کوین رسید، اما امروز تا ساعت 14:00 به وقت محلی تنها 65 هزار بیت کوین بود.

– فیلیپ گرادول (Philip_gradwell) 21 مه 2021

وحشت بزرگ در میان سرمایه گذاران کوتاه مدت بیت کوین

هنگام سرمایه گذاری در بازارها، تجربه بزرگترین معلم است! این امر به وضوح با ثبت ضررهای عمده سرمایه گذاران کوتاه مدت مشاهده می‌شود. همانطور که Glassnode گزارش داد فروش عمده توسط سرمایه گذاران کوتاه مدت انجام شده است که در چند ماه گذشته خرید خود را انجام داده بودند.

مقدار زیادی از فروش اخیر توسط سرمایه گذارانی انجام شده است که بیت کوین را در طی چند ماه گذشته خریداری کرده‌اند.

– Yann & Jan (Negentropic_) 21 مه 2021

در تصحیح قیمت اخیر، نقد کردن‌های شدیدی در بازار آتی بیت کوین نیز مشاهده شد. در طی چند ساعت گذشته بیش از 7.5 میلیارد دلار معاملات آتی بیت کوین منحل شد.

اصلاحات قیمت در این هفته منجر به کاهش قابل ملاحظه‌ای در بازارهای آتی شده است.

در طی چند ساعت، بیش از 7.5 میلیارد دلار معاملات بیت کوین کنسل شد و سود کل باز را به سطحی که آخرین بار در اوایل فوریه دیده شده بود برگرداند.

– glassnode (lassnode) 21 مه 2021

خبر مهم این است که نوسانات اخیر بازار موسسات بزرگ را آشفته نکرده است. بعد از ریزش اخیر، مدیر عامل صرافی Geminin، تایلر وینکلووس در توییت خود نوشت که موسسات به خرید بیت کوین در زمان افت قیمت ادامه می‌دهند. همانطور که CoinGape گزارش داد، معاملات بزرگ OTC در Coinbase انجام شد و طی آن بیت کوین عرضه شده از صرافی‌ها خارج شد.

حرکت بعدی قیمت بیت کوین بسیار جذاب خواهد بود. خواه وارد یک تثبیت قیمت شود یا یک روند بهبود قیمت قوی.

نهنگ‌های بیت کوین (BTC) در حالی که سرمایه گذاران کوتاه مدت زیان‌های عمده ای را متحمل می‌شوند، بار دیگر خرید خود را آغاز کرده‌اند.

وظیفه ما در وبلاگ بیتشال افزایش آگاهی کاربران از بازار ارزهای دیجیتال است، به این امید که فعالان و علاقه‌مندان این حوزه بتوانند بهترین عملکرد را در این بازار داشته باشند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها